مقالات آموزشی

مزایای استفاده از ترولی و ابزار های نظافت در ادارات

ادارات و دفاتر کاری خصوصی یا دولتی به طور کلی به دلیل حضور افراد و تردد آنها در محیط از جمله محیط هایی است که نیاز به نظافت روزانه دارد تا از تجمع و انتشار آلودگی در آنها جلوگیری شود. استفاده از تجهیزات و ابزار های نظافت به شکل بهینه و کارآمد میتواند به شما در کسب و حفظ نظافت با کیفیت در محیط اداره تان کمک نماید. انواع ترولی ها و ابزار های متنوع نظافت راه حل مناسبی جهت به دست آوردن این کیفیت نظافت خواهند بود.

انواع مختلف ترالی های نظافت وجود دارند که استفاده از آنها در بالا بردن بهره وری خدمات نیروی کار تاثیر گذار خواهد بود. این افزایش بهره وری خدمات نه تنها به نفع مجموعه می باشد، بلکه در سهولت انجام فرایند توسط نیروی خدماتی نیز تاثیر گذار است و از صرف انرژی بیش از اندازه آنها پیشگیری خواهد نمود.

انواع ترولی، تجهیزات و ابزار های نظافت

ترولی های نظافت انواع مختلفی دارند که استفاده از آنها میتواند به بهبود فرایند نظافت و سرعت گرفتن آن کمک نماید. ترولی ها به طور کلی به چهار دسته اصلی تقسیم بندی میشوند. ترولی نظافت، ترولی خدمات، ترولی بیمارستانی و ترولی های چند منظوره به عنوان کاربردی ترین تجهیزات و ابزار های نظافت دستی محسوب می شوند.

در کنار انواع ترولی بهره گیری از ابزار های نظافت و تجهیزات جانبی میتواند به ارتقا کیفیت نظافت مجموعه شما کمک نماید. این ابزار های نظافت انواع سطل ها، تی ها، برس های نظافت و مواد شوینده را شامل می شود که در بهبود کیفیت نظافت صورت گرفته توسط نیروی خدمات تاثیر گذاری بالایی خواهد داشت.

ترولی های نظافت و چند منظوره

این دو رده ترالی شباهت بالایی به هم دارند. اصلی ترین بخش در این نوع ترولی مخازن جداگانه برای آب تمیز و آب آلوده جمع آوری شده از محیط است. مجهز بودن به آبگیر تی امکان نظافت بهینه برای نیروی خدمات را تامین می نماید. تنها تفاوت ترولی های نظافت و ترالی چند منظوره مخزن نگهداری زباله خشک جداگانه در ترولی چند منظوره است. این ویژگی به کاربر امکان میدهد بدون نیاز به حمل سطل جداگانه برای جمع آوری آلودگی ها، همزمان به شستشوی سطح و جمع آوری زباله ها بپردازد.

مزایای استفاده از ترولی و ابزار های نظافت در ادارات

ترولی خدمات و بیمارستانی

نوع دیگری از ترولی های نظافت هستند که به دلیل ساختار بهینه در مواد به کار رفته در ساخت آنها برای نگهداری آلاینده ها و ضایعات بیمارستانی و مراکز درمانی مناسب هستند. مخازن مجهز به درپوش برای جلوگیری از انتشار آلودگی ها در محیط، امکان جابجایی چندین ابزار نظافت به صورت همزمان از اصلی ترین ویژگی های ترالی بیمارستانی است.

ترولی خدمات همانطور که از نام آن مشخص است، برای ارائه خدمات مورد استفاده قرار میگیرد. اصلی ترین موارد کاربرد این نوع ترالی در رستوران ها، ادارات و مراکز اقامتی همچون هتل ها می باشند. داشتن بخش های جداگانه برای نگهداری و ساماندهی ابزار های نظافت از بارز ترین ویژگی های ترولی خدمات است.

بهره گیری از هریک از انواع این تجهیزات میتواند به شما در بهبود خدمات نظافتی در محیط کار خود کمک نماید و ارائه فرایند بهینه تر را تضمین نماید.

منظور از ابزار های نظافت چیست؟

ابزار های نظافت به تجهیزات و ابزار هایی تلقی میشود که در بهینه سازی، ارتقا کیفیت، سرعت بخشیدن و سهولت فرایند نظافت نقش موثر دارند. این تجهیزات میتوانند انواع تی ها، سطل های زباله، دستمال های نظافت و مواد شوینده باشند. بهره گیری از انواع این تجهیزات برای نظافت محیط ادارات و دفاتر کاری شما سهولت این فرایند را به همراه خواهد داشت. بدین ترتیب با استفاده از انواع آنها علاوه بر موارد گفته شده، نیروی خدمات انرژی کمتری صرف نظافت نموده و به سرعت میتواند وظایف نظافتی خود را به انجام برساند.

تجهیزات و ابزار های نظافت به ابزار نظافت شیشه، دستمال های تنظیف، مواد شوینده و سطل ها و تی های نظافت دسته بندی میشوند. کاربرد هریک از این تجهیزات برای کاربر امکان نظافت بهینه و با کیفیت محیط را فراهم خواهد آورد.

ابزار نظافت و ترولی های خدمات

مزایای بهره گیری از ترولی و ابزار های نظافت در ادارات

ترولی های نظافتی با وزنی سبک ساخته شده از ماده به نام پلی پروپیلن قابل بازیافت می باشد، ویژگی کم وزنی این ابزار نظافتی به انتقال سریع تر تجهیزات در انجام عملیات نظافتی کمک می کند و در نتیجه بهره گیری از ترولی به ارتقای سطح نظافت و بهداشت کمک فراوانی می کند، این دستگاه کاربردی همراه با تجهیزات ایده آل خود از آسیب به کاربر خدماتی ممانعت می کند به طوری که در عملیات شست و شوی دیگر نیازی به خم شدن وی برای دستمال کشیدن سطوح وجود ندارد. از این رو بر سلامت جسمی نیروی خدمات تاثیر خواهد داشت.

مجموعه ابراهیم با سی سال سابقه در ارائه انواع تجهیزات و ابزار های نظافت با ارائه راهکار های نظافت دستی بهینه و مکانیزه صنعتی به شما در کسب بالاترین کیفیت نظافت محیط کمک خواهد نمود. با بهره گیری از راهنمایی مشاورین میتوانید بهترین و مناسب ترین ترولی ها و ابزار های نظافت را برای ادارات و یا دفاتر کاری خود انتخاب نموده و فرایند نظافت آن را بهینه سازی نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا