اخبار

اخذ گواهینامه TÜV توسط کمپانی Delfin برای مکنده های صنعتی

کمپانی delfin یکی از برند های معتبر در عرصه تولید جاروبرقی صنعتی می باشد. تولیدات این شرکت از استانداردهای روز جهان تبعیت نموده و با اخذ گواهینامه های معتبر در صنایع، موفق به اخذ گواهینامه ها و استانداردهای مرتبط با سلامت افراد و محیط زیست شده اند. اخیرا این شرکت، گواهینامه معتبر انجمن TÜV را پس از گذراندن مراحل طولانی آزمایش دریافت نموده است. این گواهینامه سلامت و ایمنی افراد در زمان انجام عملیات نظافت در محیط هایی که با گرد و غبار ریز و خطرناک مانند آزبست را تضمین می نماید.


فیلترهای کلاس M و H مکنده صنعتی

دستگاه های مکنده صنعتی دارای قدرت فیلتراسیون بالایی می باشند البته طبقه بندی مناسب فیلترهای مورد استفاده در جاروبرقی کاربر را در انتخاب مکنده مناسب نیز یاری می نماید. فیلترهای کلاس M جهت به دام انداختن ذرات در اندازه های کوچکتر از ۲ میکرون موثر بوده و ذرات تا میزان ۹۹.۹% با استفاده از آنها فیلتر خواهند شد. فیلترهای کلاس H یا فیلتر های هپا، مناسب جمع آوری غبارات خطرناک و ریز هستند و ذرات تا میزان ۹۹.۹۹۵% در اندازه کوچکتر از ۱ میکرون قابل فیلتر می باشند.

موارد مورد تائید انجمن TÜV برای مکنده ها با فیلترکلاس M

این نوع از مکنده ها دارای فیلتر های استاندارد بزرگ بوده که از قدرت فیلتراسیون بالایی بهره مند می باشند. بعلاوه دارای خرطومی آنتی استاتیک از جنس پلی اورتان بوده که ایمنی کاربر در محیط های صنعتی را تضمین می نمایند. از سوی دیگر وجود مخازن بزرگ جهت جمع آوری زباله های سمی همراه با حلقه فولادی از دیگر ویژگی های منحصر به فرد مکنده صنعتی کمپانی Delfin می باشد که مورد تایید انجمن TÜV قرار گرفته است.

مکنده های کمپانی دلفین با گواهینامه TÜV

انجمن TÜV به منظور حفاظت و ایمنی افراد، آزمایشات گسترده ای را بر روی طیف وسیعی از دستگاه های مکنده صنعتی کمپانی Delfin به انجام رساند و برخی از مدل های این شرکت موفق به اخذ گواهینامه TÜV شدند. در اینجا به معرفی دستگاه های تحت تائید انجمن TÜV می پردازیم:
۱) MTL301DRYM-001 (کلاس M) و MTL301DRYH-001 (کلاس H) قابلیت حمل این دستگاه بسیار آسان بوده و دارای موتور تک فاز می باشند.
۲) MTL202DSM-001 (کلاس M) و MTL202DSH-001 (کلاس H) این مکنده صنعتی دارای سیستم نظافت فیلتر نیمه خودکار بوده و مجهز به دو موتور تک فاز می باشد.
۳) DM3M-001 (کلاس M) وDM3H-001 (کلاس H) نسل جدید مکنده صنعتی کمپانی Delfin که دارای سه موتور تک فاز و یک فیلتر بزرگ می باشند.
۴) DM35SGAM-001 (کلاس M) و DM40SGAH-001 (کلاس H) این نوع مکنده از قدرت بالایی برخوردار بوده و بسیار کارآمد می باشند.
۵) DG50EXPM-001 (کلاس M) و DG50EXPH-001 (کلاس H) مکنده صنعتی سه فاز با ظرفیت فیلتراسیون مضاعف و استثنایی
۶) DG50EXPASBEST-001 (کلاس M) جاروبرقی صنعتی کاملا ایمن که سه فاز بوده و مناسب مکش آزبست می باشد.

مکنده صنعتی
اخذ گواهینامه TÜV توسط کمپانی Delfin برای مکنده های صنعتی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا