مقالات آموزشی

تی شوی صنعتی چیست ؟

بسیاری از محیط ها همواره در معرض آلودگی های مختلف قرار دارند. برای نظافت بهتر محیط و از بین بردن آلودگی ها باید از وسایل نظافتی مختلفی استفاده کرد. این وسایل کمک می کنند تا فرایندهای نظافتی با کیفیت بهتری صورت بپذیرد. یکی از ساده ترین اما کاربردی ترین ابزارها، تی شوی صنعتی است. در ادامه قصد داریم به پرسش تی شوی صنعتی چیست پاسخ دهیم

تی شوی صنعتی چیست؟

در پاسخ به پرسش تی شوی صنعتی چیست و مزایای انواع ترولی ها می توان گفت: یکی از وسایلی که در عین سادگی کاربرد فراوانی دارد دستگاه تی شوی صنعتی است. این دستگاه بستر استفاده و کنترل بهتر سایر وسایل نظافتی مثل تی را فراهم می کند. به طور کلی ساختار این دستگاه به گونه است که سطل های جداگانه ای برای نگهداری از آب و مواد شوینده در داخل آن های وجود دارد. همچنین قسمتی نیز به عنوان سیستم آبگیر قرار داده شده است. این وسیله می تواند مانع از انتشار آلودگی شود. تمام این این موارد کمک می کند تا در کنار کیفیت، سرعت نظافت نیز افزایش پیدا کند. بدنه این وسیله با استفاده از پلیمر با کیفیت ساخته شده است و به دلیل وجود چرخ، امکان جا به جایی آن به سادگی وجود دارد. 

تی شوی صنعتی

هنگام خرید تی شوی صنعتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

مثل بسیاری از لوازم نظافتی دیگر باید هنگام انتخاب و خرید این دستگاه نیز عوامل مختلفی را در نظر گرفت تا بتوان بهترین گزینه را تهیه کرد. انتخاب تی شوی صنعتی مناسب کمک می کند تا فرایندهای نظافتی با کیفیت بالاتری صورت بگیرند.

جنس و اندازه مخازن

لگن، اصلی ترین قسمت تی شوی صنعتی است. نکته حائز اهمیت در مخزن تی شوی حجم و جنس آن است. در بیشتر موارد این قسمت از پلاستیک تشکیل شده است. هر چه پلاستیک جنس بهتری داشته باشد طول عمر قطعه بیشتر می شود. حجم آن نیز باید متناسب با محوطه ای که قرار است از آن استفاده شود انتخاب شود.

نوع آبگیر

بخش مهم دیگر در عملکرد تی شوی صنعتی آبگیر آن ها است. این قطعه برای شستشوی تی وآبکشی آن مورد استفاده قرار می گیرد. آبگیر بیشتر تی شوی های ارائه شده توسط شرکت ابراهم از نوع رولی هستند. آبگیر رولی عملکرد بسیاری خوبی دارد و می تواند به سادگی آب های تی را جذب کند.

تفاوت تی شوی صنعتی با ترولی نظافتی چیست؟

معمولا تی شوی از یک یا دو لگن تشکیل شده اند. تی شوی یا همان تی خشک های تک لگن معمولا در محیط های با مساحت کم مورد استفاده قرار می گیرند. اما در مکان های وسیع تر از تی شوی یا دو لگن استفاده می شود. یک لگن برای آبگیری آب کثیف و دیگری هم برای آب تمیز تعبیه شده است. کاربرد این دستگاه عمومی بوده و در اماکنی مثل خانه های مسکونی یا ادارات مورد استفاده قرار می گیرند. ترولی نظافت اما علاوه بر امکانات گفته شده قسمت های بیشتری برای نگهداری سایر لوازم و وسایل نظافتی مثل جارو و دستمال نظافتی قرار دارد. مهم ترین قسمتی که ترولی را از تی شوی متمایز می کند سطل زباله است. یکی از عمده ترین مکان هایی که از ترالی استفاده می کنند بیمارستان ها هستند که زباله های موجود را به کمک ترالی جمع آوری می کنند. ترالی ها به طور کلی در محیط های وسیع مثل رستوران یا هتل های مورد استفاده قرار می گیرند.

معرفی چند مورد از تی شوی های صنعتی

در انتهای مقاله قصد داریم با معرفی چند مورد از بهترین تی شوی های صنعتی شما را بیشتر با این وسیله آشنا کنیم.

تی شوی فیلموپ TWICE 0022

تی شوی فیلموپ TWICE 0022 توسط برند ایتالیایی فیلموپ طراحی و تولید شده است. در طراحی این دستگاه از از دو مخزن ۱۴ و ۱۶ لیتری به کار رفته که یکی برای آب تمیز و دیگری برای آب کثیف استفاده می شود. به دلیل وجود مخازنی از جنس پلیمر پروپیلن، دستگاه کیفیت و طول عمر بسیار بالایی دارد.

تی شوی فیلموپ TWICE 0022

تی شوی RO-CKET WHEELS

تی شوی فیلموپ RO-CKET WHEELS یک وسیله دستی کارآمد برای فرایند های نظافت صنعتی در محیط های مختلف است. این دستگاه در اصل دارای یک مخزن ۱۵ لیتری بوده که به وسیله یک صفحه از به دو قسمت مختلف تقسیم شده است. یکی برای آب کثیف و دیگری برای آب تمیز طراحی شده است.

تی شوی RO-CKET WHEELS

در این مقاله سعی کردیم به معرفی یکی دیگر از ابزارهای نظافت صنعتی بپردازیم. این دستگاه ها تنوع بسیار زیادی دارند و همه ی انها برای نظافت بهتر محیط مورد استفاده قرار می گیرند. آشنایی با محصولات مختلف به کمک می کند تا بتوانیم بهترین مدل ها را انتخاب کرده و نظافت را به شیوه ی بهتری رعایت کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا