اخبار

اخبار برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران ۱۴۰۲

تاریخ نمایشگاه گردشگری تهران ۱۴۰۲

نمایشگاه گردشگری تهران ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. صنعت گردشگری یکی از اصلی‌ترین و ارزآورترین صنایع کشورمان است. فعالیت بهینه مجموعه‌های فعال در این زمینه نقشی بسیار مهم در جذب بیشتر گردشگر و رونق اقتصادی کشور خواهد داشت.

هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با هدف ایجاد بستری مناسب برای تبادل دانش و تجربیات، معرفی آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوین در این صنعت، و ایجاد فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری و توسعه برگزار می‌شود.

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران ۱۴۰۲

محل برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران ۱۴۰۲ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران است. هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران فرصتی عالی برای فعالان صنعت گردشگری است تا محصولات و خدمات خود را به طیف گسترده ای از بازدیدکنندگان معرفی کنند.

همچنین در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، رویدادهای مختلفی از جمله سمینار، کارگاه آموزشی و تورهای گردشگری برگزار خواهد شد.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۲

شرکت ابراهیم به عنوان یکی از بزرگترین عرضه‌کنندگان تجهیزات نظافت مکانیزه هتلداری، در راستای حفظ و ارتقای سطح بهداشت و سلامت مهمانان مجموعه‌های گردشگری، طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهد. این محصولات شامل انواع اسکرابر صنعتی (زمین‌شوی)، سوییپر صنعتی و دستگاه پولیشر و… می‌شود که به پرسنل خدمات کمک می‌کند تا نظافت را با کیفیت و سرعت ‌بالاتری انجام ‌دهند.

شرکت ابراهیم با حضور در هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و هتلداری ایران که توسط شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران و با حمایت و حضور سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار می‌شود، بار دیگر تعهد خود به صنعت گردشگری را نشان می‌دهد. این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای ارائه جدیدترین محصولات و خدمات شرکت ابراهیم به فعالان این صنعت و همچنین آشنایی با دستاوردها و نوآوری‌های روز دنیا در حوزه نظافت مکانیزه هتلداری خواهد بود.

شرکت ابراهیم با حضور فعال در نمایشگاه گردشگری ۱۴۰۲، گامی دیگر در راستای حمایت از صنعت گردشگری کشور برمی‌دارد و امیدوار است با ارائه محصولات و خدمات باکیفیت، به ارتقای سطح بهداشت و سلامت مهمانان مجموعه‌های گردشگری کمک کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا