اخبار

نمایشگاه ایران فارما ۱۴۰۲ با حضور شرکت ابراهیم

ایران فارما نمایشگاهی است که به بخش داروسازی ایران اختصاص دارد. این نمایشگاه جهانی با هدف تقویت بخش داروسازی و ارائه انواع جدیدی از داروها سازماندهی شده است. در نمایشگاه ایران فارما علاوه بر شرکت‌های دارویی، بخش‌های مرتبط مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، تولیدکننده مواد اولیه و … نیز حضور دارند.

هر ساله، این کشور دارای تعداد زیادی نمایشگاه دارویی است. با این وجود، نمایشگاه بین المللی ایران فارما مزایای بی شماری نسبت به سایر رویدادها دارد. تمام مسائلی که باعث ایجاد ارتباط بین دو شرکت و همچنین تبادلات علمی و تجاری می شود در این نمایش رخ می دهد. شرکت بازدیدکنندگان متخصص و همچنین شرکت های مهم چند ملیتی، وزرا و سفرا اهمیت این نمایشگاه را در مقایسه با نمایشگاه های دارویی قبلی افزایش داده است.

برگزاری نمایشگاه ایران پلاست ۱۴۰۲ با حضور شرکت ابراهیم

شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما با توجه به استفاده مردم و کسب و کارها از فناوری جدید و مدرن بهترین فرصت و کارآمدترین رویکرد برای بهبود ارتباط بین تامین کنندگان تجهیزات و مشتریان است. یکی از شرکت های شرکت کننده در نمایشگاه ایران فارما، شرکت ابراهیم است که بیش از ۵۰ سال است که در زمینه تامین تجهیزات نظافت صنعتی فعالیت دارد.

عملکرد سیستم فیلتراسیون جاروبرقی صنعتی

انواع تجهیزات نظافت صنعتی از قبیل اسکرابر صنعتی ، سوییپر، جاروبرقی، واتر جت صنعتی و … در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. تجهیزات با کیفیت ابراهیم ضمن کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان، کیفیت نظافت را بهبود می بخشد.

محل و تاریخ برگزاری نمایشگاه ایران پلاست ۱۴۰۲

نمایشگاه ایران فارما ۵ تا ۸ مهرماه در مصلی امام برگزار می شود. هدف از این رویداد نمایش جدیدترین محصولات دارویی تولید شده و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تامین کننده و تکامل آن است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا