اخبار

نمایشگاه ایران پلاست ۱۴۰۲ با حضور شرکت ابراهیم

یکی از نمایشگاه های جهانی که افراد حقیقی و حقوقی، مشاغل و سازمان های فعال در صنایع پلاستیک و پتروشیمی از آن بازدید می کنند، نمایشگاه ایران پلاست است. سازمان‌های مختلف از جمله مشاغل، کارخانه‌های تولید مواد اولیه و سازندگان ماشین‌آلات نظافت صنعتی از این نمایشگاه دیدن می‌کنند تا از آخرین تحولات در صنایع پتروشیمی و پلاستیک مطلع شوند و روابط نزدیک‌تر با یکدیگر را تقویت کنند.

غرفه هایی که در حال حاضر در این نمایشگاه مستقر هستند در ۴ گروه کالای مواد اولیه، اقلام نیمه تمام و تکمیل شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات چیده شده اند. هر گروه محصول همچنین از زیرگروه های بسیار مهم و مفید دیگری تشکیل شده است.

همچنین بستری برای توسعه بازار صنعت پلاستیک ایران توسط نمایشگاه ایران پلاست ۱۴۰۲ فراهم شده است که تبلیغات محصولات در داخل و خارج از کشور را نیز آسان می کند. نمایشگاه ایران پلاست بزرگترین گردهمایی صنعت پلاستیک در خاورمیانه است و به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای صنعت پلاستیک در سراسر جهان شناخته می شود. بررسی‌ها و داده‌های مربوط به دوره‌های قبل نشان می‌دهد که این نمایشگاه با وجود تمام چالش‌های پیش رو توانسته است روند رو به رشدی را تجربه کند.

خبر نمایشگاه ایران پلاست

برگزاری نمایشگاه ایران پلاست ۱۴۰۲ با حضور شرکت ابراهیم

شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بهترین فرصت و کارآمدترین رویکرد برای بهبود ارتباط بین تامین کنندگان تجهیزات و مشتریان با در نظر گرفتن این نکته است که مردم و کسب و کارها از فناوری جدید و مدرن استفاده می کنند. یکی از شرکت های شرکت کننده در نمایشگاه ایران پلاست، شرکت ابراهیم است که بیش از ۵۰ سال در زمینه تامین تجهیزات نظافت صنعتی فعالیت دارد. در این نمایشگاه انواع تجهیزات نظافت صنعتی اعم از دستگاه اسکرابر ، سوییپر، جاروبرقی، واتر جت صنعتی و… به نمایش گذاشته شده است. تجهیزات مرغوب ابراهیم ضمن کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان، کیفیت نظافت را نیز بهبود می بخشد.

محل و تاریخ برگزاری نمایشگاه ایران پلاست ۱۴۰۲

  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
  • ۲۶ الی ۲۹ شهریور ماه ساعت ۸ الی ۱۵

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا