دسته‌بندی نشده

اخبار نمایشگاه بین المللی متالوژی ایران متافو در تهران

شروع نمایشگاه متافو تهران ۱۴۰۲

نمایشگاه متافو تهران ۱۴۰۲ یکی از مهم ترین نمایشگاه هایی است که هر ساله در کشور برگزار می‍‌‌‌شود. از آنجایی که صنایع معدن و فولاد نقش مهمی در رشد و توسعه اقتصادی هر کشور ایفا می کنند و برای مدت طولانی از موقعیت منحصر به فردی برخوردار بوده اند.

برگزاری نمایشگاه های مختلف نظیر نمایشگاه متافو این امکان را به تمامی فعالان این حوزه می دهد تا کسب و کار خود را به نمایش بگذارند و با متخصصان این صنعت ارتباط سازنده برقرار کنند. بنابراین برگزاری نمایشگاه بین المللی متالوژی ایران متافو فرصت ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می کند تا محصولات و توانمندی های خود را در مقیاس وسیع به نمایش بگذارند و در عین حال با فعالان کارگری ارتباط برقرار کنند.

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی متافو تهران

نمایشگاه متافو تهران ۱۴۰۲ (Iran Metafo 2023) از سوم آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار می کند و فعالان و کارشناسان را در فضایی تخصصی و تجاری گرد هم می آورد.

نمایشگاه متالوژی تهران با استقبال فعالان داخلی و بین المللی مواجه شد و مورد تایید اتحادیه بین المللی نمایشگاه ها (UIE) قرار گرفت و سال گذشته در فضایی به مساحت ۲۰۵۰۱ متر مربع و با حضور بیش از ۴۵۰ کسب و کار از ۱۷ شرکت مختلف برگزار شد.

نمایشگاه بین المللی متالوژی ایران متافو
نمایشگاه بین المللی متالوژی ایران متافو

حضور شرکت ابراهیم در بیستمین دوره نمایشگاه متالوژی متافو تهران

شرکت ابراهیم با هدف معرفی دستگاه ها و خدمات نظافت صنعتی خود و همچنین برقراری ارتباط مستقیم و موثر با سایر فعالان صنایع مذکور به منظور شناسایی دقیق نیازهای نظافتی جدید بازار در نمایشگاه متالوژی تهران حضور خواهد یافت.

شرکت ابراهیم خوشحال است که با بیش از ربع قرن سابقه و تخصص با شرکت های برجسته کشور در همه رویدادهای مرتبط با حوزه تجاری خود شرکت کرده است. این شرکت در نمایشگاه بین المللی متالوژی ایران متافو محصولاتی نظیر دستگاه اسکرابر صنعتی، دستگاه جاروبرقی صنعتی، انواع دستگاه کارواش فشار قوی و… را عرضه خواهد کرد. علاقه مندان با حضور در این نمایشگاه می توانند با کارشناسان زبده شرکت ارتباط برقرار نموده و راهکاری مفید و موثر مطابق با نوع فعالیت خود کسب نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا