اخبار

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور مجموعه ابراهیم

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر تهران برگزار گردید. این نمایشگاه بزرگ ترین نمایشگاه تجهیزات ساختمان سازی در ایران و همچنین یکی از سرشناس ترین نمایشگاه ها در خاورمیانه است. نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در دوره قبل با بیش از ۶۰ هزار بازدید کننده رکورد بسیار خوبی را در ارائه محصولات، تجهیزات و خدمات ساختمان سازی بر جای گذاشت.

در این نمایشگاه خدمات و محصولات بیش از ۱۰۱۵ شرکت داخلی و ۱۹۹ کشور خارجی با وسعت با بیش از ۵۳ هزار متر مربع در معرض دید بازدید کنندگان و علاقه‌مندان قرار گرفت. شرکت های خارجی متعددی از کشور های مختلف نظیر آلمان، روسیه، چین، ترکیه، ایتالیا، فرانسه، قبرس، یونان، بلژیک، کره جنوبی، امارات متحده عربی، سوئیس، فنلاند، استرالیا، سوئد، مالزی، انگلستان، آمریکا، پرتغال، نروژ، لهستان، ویتنام و هلند در این گردهمایی حضور داشته و به ارائه خدمات و معرفی تجهیزات و محصولات خود پرداخته اند.

21 نمایشگاه صنعت ساختمان

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی

شرکت ابراهیم با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت در زمینه تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه با حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، به معرفی خدمات و محصولات خود پرداخت. تجهیزات نظافت صنعتی مکانیزه ابراهیم با ارائه کیفیت برتر خدمات نظافت، در کاهش هزینه های فرایند نظافت و افزایش سرعت آن تاثیر بسزایی خواهد داشت. از انواع این تجهیزات مکانیزه میتوان به سوییپر ها و اسکرابر های صنعتی سرنشین دار اشاره داشت که با حذف و برطرف سازی آلاینده ها از محیط کارگاه های ساختمان سازی، در ارتقا ایمنی محیط تاثیرگذاری بالایی دارد.

اطلاعات نمایشگاه صنعت ساختمان

نمایشگاه صنعت ساختمان تاریخ دوشنبه ۲۲ تا پنجشنبه ۲۵ شهریور از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر برای بازدید عموم فعالیت دارد. مجموعه ابراهیم در سالن ۶ محصولات و خدمات صنعتی و مکانیزه خود را به نمایش گذاشته و شما میتوانید در خصوص مشاوره، انتخاب و خرید این تجهیزات با مشاورین در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا