اخبار

نمایشگاه صنعت تهران ۱۴۰۲ با حضور شرکت ابراهیم

نمایشگاه صنعت تهران ۱۴۰۲ که برای بیست و سومین بار در مرکز نمایشگاهی سئول برگزار می شود، مکانی ایده آل برای نمایش دستاوردها، اختراعات، خدمات و سایر محصولات مربوط به صنایع مختلف است. حضور در این نمایش می‌تواند برای صاحبان مشاغل در انتخاب اهداف و اقداماتشان تاثیر بگذارد.

هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه نشان دادن مهارت های صنایع مختلف و همچنین ایجاد شرایط صادرات برای نقاط مختلف است. حضور در نمایشگاه صنعت به افراد این امکان را می‌دهد که دستاورد‌های خود را ارائه دهند و در عین حال در مورد تقاضای بازار و نیازهای مخاطبان هدف خود، چه افراد و چه مشاغل، اطلاعات کسب کنند.

 

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی صنعت

زمان نمایشگاه صنعت در تهران

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود و این رویداد از ساعت ۸ الی ۱۵ پذیرای علاقه مندان است.

تاریخ پایان نمایشگاه صنعت تهران آبان ۱۴۰۲

نمایشگاه بین المللی صنعت در تهران در تاریخ ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز و در تاریخ ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید.

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت در تهران ۱۴۰۲

نمایشگاه صنعت تهران ۱۴۰۲ با حضور ۷۲۰ شرکت کننده داخلی و بین المللی و بیش از ۷۰ هزار بازدید کننده در دوره گذشته یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و تجاری کشور است که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران واقع در سئول در سالن ۳۵ برگزار میگردد.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت ۱۴۰۲

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران ۱۴۰۲ به عنوان فرصتی مناسب، شرکت های گوناگون را گرد هم می‌آورد تا درباره دستاوردها، نوآوری ها و فناوری های جدید بحث و گفتگو کنند. شرکت در این نمایشگاه فرصتی ایده آل برای ارتقای ارتباطات و معرفی امکانات تخصصی شرکت‌ها به جامعه است.

شرکت ابراهیم امسال هم مانند هر سال در نمایشگاه صنعت ۱۴۰۲ حضور خواهد داشت. این شرکت به طور ویژه و انحصاری تجهیزات نظافت صنعتی مکانیزه ایران را به شرکت های مهندسی و کارگاه های ساختمانی ارائه می‌کند. ابراهیم صنعت طیف گسترده ای از اقلام مانند اسکرابر صنعتی، دستگاه های سوییپر، شستشوی خودروهای صنعتی و جاروبرقی های صنعتی را تولید می کند. این ابزارها به فرآیند تمیز کردن و جمع آوری آلاینده ها از کارگاه ها و سایت های ساختمانی کمک می کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا