اخبار

اخبار نمایشگاه کاشی و سرامیک ۱۴۰۲

نمایشگاه کاشی و سرامیک ۱۴۰۲

نمایشگاه کاشی و سرامیک ۱۴۰۲ یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی در حوزه کاشی و سرامیک در ایران و منطقه محسوب می شود. در این نمایشگاه، بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ایران، ترکیه، چین، ایتالیا، اسپانیا، برزیل و سایر کشورها حضور خواهند داشت.

در نمایشگاه کاشی سرامیک و چینی ، جدیدترین محصولات و فناوری های کاشی و سرامیک در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه می‌توان به کاشی های پرسلانی، کاشی های لعابی، کاشی های سه بعدی، کاشی های هوشمند و کاشی های ضدمیکروب اشاره کرد. یکی از بخش های مهم این نمایشگاه، بخش بین الملل است که در آن شرکت های خارجی از کشورهای مختلف حضور دارند. این بخش فرصت مناسبی برای شرکت های ایرانی است تا با شرکت های خارجی آشنا شده و با آن ها همکاری کنند.

تقویم نمایشگاه کاشی و سرامیک تهران ۱۴۰۲

بیست و هشتمین نمایشگاه کاشی و سرامیک ۱۴۰۲ از ۲۲ تا ۲۵ دی ماه در محل نمایشگاه بین المللی برگزار میشود. این نمایشگاه یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای صنعت کاشی و سرامیک در منطقه است و هر ساله با حضور تولیدکنندگان و واردکنندگان برجسته این صنعت از سراسر دنیا برگزار می شود.

در این نمایشگاه، بیش از ۳۰۰ شرکت از ایران و ۲۰ کشور خارجی حضور خواهند داشت و جدیدترین محصولات و فناوری های کاشی و سرامیک را به نمایش خواهند گذاشت. علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند از طریق سایت نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب بلیط تهیه کنند.

محل برگزاری نمایشگاه کاشی و سرامیک تهران

محل برگزاری نمایشگاه کاشی و سرامیک تهران، نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب است. این نمایشگاه در غرب تهران و در مجاورت دریاچه شهدای خلیج فارس واقع شده است. نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب یکی از بزرگترین و مدرن ترین نمایشگاه های ایران است. این نمایشگاه مساحتی بالغ بر ۲۰۰ هکتار دارد و دارای ۱۰ سالن نمایشگاهی اصلی و ۱۰ سالن نمایشگاهی جانبی است.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه کاشی و سرامیک ۱۴۰۲

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم ، تولید کننده و تامین کننده تجهیزات نظافت صنعتی، در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران حضور خواهد داشت. در این نمایشگاه، شرکت ابراهیم طیف گسترده ای از تجهیزات نظافت صنعتی خود از جمله اسکرابر صنعتی، واترجت صنعتی، جاروبرقی و سوییپر صنعتی را برای صنایع کاشی و سرامیک به نمایش گذاشت.

تجهیزات نظافت صنعتی شرکت ابراهیم مطابق با استاندارد های بین المللی طراحی و تولید شده اند و می توانند به طور موثری انواع سطوح و کفپوش ها را در صنایع کاشی و سرامیک نظافت کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا