اخبار

سی امین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی ماشین آلات تهران

تاریخ نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران ۱۴۰۲

این روزها یکی از ابزارهای مهم و قدرتمند برای افزایش درآمد و گسترش صادرات، بخش چاپ و بسته بندی است که امکان ایجاد ارتباط قوی با مشتریان را فراهم کرده است. رهبران صنعت همیشه در تلاش برای ارائه و توسعه بسته های متنوع، درک رفتار مصرف کننده و منافع اکثریت، در تلاش برای جلب توجه هرچه بیشتر به برندها و مخاطبان هدف خود هستند. همچنین به لطف پیشرفت های تکنولوژیکی و استفاده از ماشین آلات صنعتی در زمینه چاپ و بسته بندی شاهد رشد و گسترش این تجارت در سطح ملی هستیم. بنابراین مسئولان نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران ۱۴۰۲ را به عنوان پاسخی به دستاوردها و پیشرفت های چشمگیر این صنعت برگزار کردند. با تقویت این هم افزایی، آنها توانستند زیربنای گسترده ترین فعالیت ممکن صنعت را ایجاد کنند که گامی مثبت به سوی شکوفایی است.

سی امین دوره از نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران در تاریخ ۲۲ الی ۲۵ آذرماه سال ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. بی شک مشارکت حداکثری صنعتگران چاپ و بسته بندی در این نمایشگاه موجبات حل مشکلات موجود در این صنعت را فراهم می آورد.

محل نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی ماشین آلات وابسته تهران ۱۴۰۲

سی امین نمایشگاه چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته۱۴۰۲ از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران سالن ۳۵ از ساعت ۸ الی ۱۵ برگزار خواهد شد. این نمایشگاه برای سی امین سال متوالی با هدف معرفی دستگاه هایی به منظور ایجاد و حفظ ارتباط بین ایران و صنایع چاپ، بسته‌بندی و تجهیزات سایر کشورها برگزار می‌شود. در این مراسم شرکت‌های بزرگ بین‌المللی و داخلی تجهیزات و خدمات پیشرفته‌ای را به نمایش خواهند گذاشت.

برگزاری نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران ۱۴۰۲ با حضور شرکت ابراهیم

شرکت در نمایشگاه جهانی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات مرتبط بهترین شانس و کارآمدترین راه برای ارتباط بیشتر بین تامین کنندگان تجهیزات و خریدارانی است که تقاضای فوق العاده ای برای به کارگیری فناوری جدید دارند. شرکت ابراهیم یکی از شرکت های حاضر در نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران ۱۴۰۲ می باشد که دستگاه های نظافت صنعتی مانند اسکرابر، سوییپر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و… را ارائه می دهد. این شرکت کمتر از پنجاه سال تجربه در زمینه ارائه تجهیزات نظافت صنعتی دارد که بسته به نوع مکان و عملکرد مورد نیاز خریداران تجهیزات گوناگون را در اختیار آنان قرار میدهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا