اخبار

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بیمارستان سازی ۱۴۰۲

نمایشگاه بیمارستان سازی ۱۴۰۲

نمایشگاه بیمارستان سازی ۱۴۰۲ فرصتی ارزشمند برای بازدیدکنندگان از جمله متخصصان حوزه بهداشت و درمان، مدیران بیمارستان ها و مراکز درمانی، پیمانکاران ساختمانی و مهندسان عمران است. بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند با آخرین دستاوردهای صنعت بیمارستان سازی آشنا شوند و با شرکت های فعال در این صنعت ارتباط برقرار کنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی برگزار کننده نمایشگاه، در این دوره از نمایشگاه بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ۱۵ کشور جهان حضور خواهند داشت. علاوه بر شرکت های فعال در صنعت بیمارستان سازی، در  نمایشگاه بیمارستان سازی ۱۴۰۲ ، نهادهای دولتی و خصوصی مرتبط با این صنعت نیز حضور خواهند داشت. این نهادها شامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان نظام پزشکی و انجمن های تخصصی مرتبط با صنعت بیمارستان سازی می باشند.

تقویم نمایشگاه بیمارستان سازی و تجهیزات بیمارستانی

هشتمین نمایشگاه بیمارستان سازی ۱۴۰۲ تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی، از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه یکی از مهمترین رویدادهای مرتبط با صنعت بیمارستان سازی در ایران است و به عنوان فرصتی برای شرکت های داخلی و خارجی فعال در این صنعت برای ارائه آخرین دستاوردهای خود به شمار می رود.

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی بیمارستانی سازی

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی تهران، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران است. این محل در غرب تهران، در کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج قرار دارد.

نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی تهران هر سال برگزار می شود. این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه های تخصصی بیمارستان سازی در خاورمیانه است و شرکت های داخلی و خارجی تولید کننده تجهیزات و خدمات بیمارستانی در آن حضور دارند.

حضور شرکت ابراهیم در هشتمین نمایشگاه بیمارستان سازی ۱۴۰۲

شرکت ابراهیم با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت در حوزه نظافت صنعتی و تجهیزات بیمارستانی و پزشکی، یکی از پیشگامان این صنعت در ایران است. این شرکت با بهره گیری از دانش و فناوری روز دنیا، همواره در تلاش است تا محصولات و خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهد.

حضور شرکت ابراهیم در هشتمین نمایشگاه بیمارستان سازی ۱۴۰۲ ، فرصتی مناسبی برای این شرکت بود تا محصولات و خدمات خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کند و با سایر شرکت های فعال در این حوزه، تعاملات بیشتری داشته باشد. شرکت ابراهیم در این نمایشگاه، طیف گسترده‌ای از محصولات خود از جمله اسکرابر صنعتی ، جاروبرقی صنعتی، کارواش و… را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا