اخبار

نمایشگاه شیرینی و شکلات ۱۴۰۲ با حضور شرکت ابراهیم

امروزه یکی از پردرآمدترین بخش‌های کشور، بخش شیرینی و شکلات است. هر ساله این صنعت با سابقه و توسعه یافته رشد قابل توجهی را تجربه می کند. توسعه این بخش و این حوزه به طور کلی تحت تأثیر در دسترس بودن فناوری و ابزارهای نظافت مکانیزه قرار دارد.

نمایشگاه شیرینی و شکلات از سال ۱۳۸۷ با هدف آشنایی بازدیدکنندگان با جدیدترین محصولات این بخش و همچنین ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در خطوط تولید کارخانه ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. شرکت کنندگان در این نمایشگاه تولیدکنندگان بیسکویت، آب نبات، شکلات، پنیر، کاکائو و مواد اولیه لازم برای تهیه این موارد مانند شکر، شکر، روغن، آرد و … هستند.

در حال حاضر بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه شکلات، شیرینی و بیسکویت ایران در تاریخ ۱۶ الی ۱۹ شهریور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. محل نمایشگاه های بین المللی تهران در زمینی به مساحت حدود ۳۰۰۰ متر مربع میزبان مجوز سازمان توسعه تجارت بود. از آن زمان تاکنون، این رویداد بیست و یک بار با حضور بازرگانان مهم ایرانی و بین المللی فعال در صنعت شیرینی، شکلات و بیسکویت برگزار شده است.

نمایشگاه شیرینی شکلات تهران

حضور شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم در نمایشگاه شیرینی شکلات ۱۴۰۲

شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم با حضور خود در نمایشگاه شیرینی و شکلات ۱۴۰۲ در ارائه راهکارهای نظافتی کاربردی برای ایجاد سهولت و کیفیت در نظافت صنعتی پیشگام است. این شرکت با ارائه تجهیزاتی مانند زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی، واتر جت صنعتی، سوییپر و دستگاه های مشابه سعی در ایجاد بهداشت در حد مطلوب و نظافت به نحو احسن در کارخانجات صنعتی تولید شیرینی و شکلات دارد. نظافت ماشین آلات در خط تولید به لطف استفاده از تجهیزات نظافتی مدرن ارائه شده توسط شرکت ابراهیم ساده تر و موثرتر شده است. از طرفی استفاده از این تجهیزات برای انجام نظافت موثر خطر بیماری و آسیب کارکنان را کاهش می دهد.

شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم در بیست و یکمین نمایشگاه شیرینی و شکلات در نمایشگاه بین المللی تهران (ضلع شرقی میدان تهران) از ساعت ۸ الی ۱۵ پذیرای دوستداران و فعالان عرصه شیرینی و شکلات سازی خواهد بود.

محل برگزاری بیست و دومین دوره نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران

بزرگراه تهران چمران از جنوب به شمال، بعد از پل یادگار امام، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران است.

  • تاریخ برگزاری: ۱۶ الی ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۲
  • زمان بازدید: ۸ صبح الی ۱۵ عصر
  • مخاطبان: مخاطبان حرفه ای و عمومی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا