اخبار

نمایشگاه نساجی ۱۴۰۲ با حضور شرکت ابراهیم

یکی از رویداد های مهم بخش نساجی کشور، نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین آلات گلدوزی و محصولات نساجی تهران است. این نمایشگاه محصولات متنوعی از جمله ماشین آلات نساجی، تجهیزات خیاطی و گلدوزی، تجهیزات خیاطی و برش، محصولات خواب، منسوجات خانگی، چاپ و تکمیل، الیاف، رنگ، نخ و مواد نساجی تعاونی را به نمایش می گذارد.

علاوه بر این، در این نمایشگاه کالاهای زینتی و داخلی از جمله قالی، فرش و ماشین آلات و تجهیزات نساجی، سوزن دوزی و قطعات آن به نمایش گذاشته می شود.  شرکت های مربوطه می توانند در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و کالاهای نساجی جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را در این بخش به مخاطبان ارائه دهند. این حضور جهانی تبادل فرهنگی و فناوری را در بخش نساجی بین کشورها ترویج می‌کند و یک محیط ایده‌آل برای همکاری و تماس تجاری ارائه می‌دهد.

لزوم به کارگیری نظافت مکانیزه در صنایع نساجی
لزوم به کارگیری نظافت مکانیزه در صنایع نساجی

حضور شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم در نمایشگاه نساجی تهران

شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم با شرکت در نمایشگاه نساجی ۱۴۰۲ در ارائه راهکارهای نظافتی مفید برای ایجاد راحتی و کیفیت در نظافت صنعتی پیشگام است. این شرکت با ارائه تجهیزاتی از جمله زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی های صنعتی، جت های آب صنعتی، جاروها و دستگاه های مشابه، در جهت بهبود بهداشت و نظافت در شرکت های تولیدی پارچه فعالیت می کند. استفاده از ابزارهای نظافتی مدرن عرضه شده توسط شرکت ابراهیم، نظافت ماشین در خط مونتاژ را ساده تر و کارآمدتر کرده است. از سوی دیگر، استفاده از این تجهیزات برای نظافت کارآمد، احتمال بیماری و آسیب کارکنان را کاهش می دهد.

محل برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه ماشین آلات نساجی تهران ۱۴۰۲

تاریخ نمایشگاه نساجی تهران از ۲۳ تا ۲۶ مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران از ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا