مقالات آموزشی

جذب مشتری بیشتر و ایجاد رایحه سازمانی با خوشبو کننده هوا صنعتی

بویایی یکی از مهم ترین حواس در انسان ها است. این حس با تاثیر مستقیم بر قدرت تصمیم گیری افراد، امروزه به یک روش برای بازاریابی و جذب مشتری در محیط های مختلف تبدیل شده است. بسیاری از مراکز تجاری، فروشگاه ها، هتل ها،‌ سازمان های اداری و… به منظور ایجاد رایحه مطلوب از روش های مختلفی استفاده می نماید. استفاده از دستگاه رایحه افشان یا خوشبو کننده هوا اتوماتیک یکی از این روش ها می باشد. در همین راستا مفهوم جدید با عنوان رایحه سازمانی با خوشبو کننده هوا ایجاد شده که در ادامه به بررسی بیشتر پرداخته می شود.

دستگاه خوشبو کننده هوا اتوماتیک چیست؟

از دستگاه خوشبو کنده هوا برای پخش رایحه در مکان های مختلف استفاده می گردد. این دستگاه در تمامی مکان ها کاربرد دارد. اما شرکت ها و سازمان های تجاری از طرفداران سرسخت این دستگاه می باشند. زیرا می توانند رایحه سازمانی با خوشبو کننده هوا، ایجاد نمایند. این خوشبو کننده ها با رایحه های مختلف و مدل های متفاوت در بازار به فروش می رسند. اما سازمان های مختلف می توانند با ایجاد رایحه سازمانی با دستگاه خوشبو کننده هوا صنعتی، بوی مخصوص به سازمان خود را داشته باشند.

نحوه عملکرد دستگاه خوشبو کننده هوا

طراحی و ساخت دستگاه های خوشبو کننده هوا اتوماتیک دارای تکنولوژی منحصر به فردی با نام اتمیزیشن است در این تکنولوژی به منظور پخش بهتر رایحه در محیط و جلوگیری از بروزحساسیت های تنفسی و آلرژیک، اسانس به ذرات پودری تبدیل می شود. به همین دلیل استفاده از دستگاه رایحه افشان در محیط های مختلف بدون مانع خواهد بود. این دستگاه ها در چند مدل در بازار موجود می باشند که با توجه به فضای مورد استفاده می توان آنها را انتخاب نمود.

ایجاد رایحه سازمانی با دستگاه پخش رایحه

ایجاد رایحه سازمانی با خوشبو کننده هوا

از آنجایی که فضاهای سازمانی و شرکتی، مکان های پر رفت و آمدی می باشند تهویه هوا در این مکان ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. ایجاد رایحه سازمانی با دستگاه خوشبو کننده هوا، می تواند یکی از ساده ترین روش های خوشبو کردن و مناسب نمودن فضای شرکت ها و سازمان ها باشد. یک اداره، شرکت یا سازمان می تواند یک رایحه یا اسانس خاص را به عنوان بوی سازمانی انتخاب کند و در همه شعبه های خود از آن رایحه استفاده نماید این درصورتی است که به دلیل اختصاصی بودن آن رایحه سازمان دیگری نمی تواند از آن اسانس در محیط خود به منظور جذب مشتری بهره ببرد.

سرویس های بهداشتی، اتاق کنفرانس و فضای لابی اداره و سازمان ها، از بخش های مهم در سازمان های مختلف به شمار می آیند که معمولا به دلیل عدم وجود تهویه مناسب می توانند دچار بوی نامطبوع شوند. استفاده از دستگاه های خوشبو کننده هوا اتوماتیک می تواند این بوی نامطبوع را در فضاهای عمومی از بین ببرد. اما با ایجاد رایحه سازمانی با خوشبو کننده هوا، اداره و سازمان ها می توانند در تمامی شعبات خود از یک بوی مشخص و خاص استفاده نمایند.

مزایای رایحه سازمانی با خوشبو کننده هوا اتوماتیک

استفاده از رایحه سازمانی با خوشبو کننده هوا، دارای مزیت های زیادی برای سازمان های مختلف می باشد. که از انواع آن می توان به ایجاد حس اعتماد میان مشتریان، تداعی کننده خاطرات، جذب مشتریان بیشتر و …. اشاره نمود.

. ایجاد حس اعتماد میان مشتریان

. ایجاد حس اعتماد میان مشتریان با خوشبو کننده هوا

یکی از مهم ترین مزیت های ایجاد رایحه سازمانی با خوشبو کننده هوا اتوماتیک ایجاد حس اعتماد میان مشتریان یک سازمان می باشد. زیرا رایحه سازمانی با خوشبو کننده هوا موجب ایجاد انرژی مثبت و حس خوب در مشتریان می شود.

. تداعی کننده خاطرات

از دیگر مزایای این امر می توان به تداعی خاطرات قدیمی و شیرین برای مشتریان اشاره نمود. زیرا ماندگاری بوی خوش در خاطرات شیرین، بسیار قوی و طولانی می باشد. خرید اسانس خوشبو کننده هوا براساس سلیقه و نیازها انجام می شود.

. جذب مشتریان بیشتر

. جذب مشتریان بیشتر

همچنین ایجاد رایحه سازمانی با خوشبو کننده هوا برقی می تواند مانند یک برند معروف، برای شرکت ها و سازمان ها عمل نماید. و با نشان دادن قدرت یک سازمان، مشتریان زیادی را جذب شرکت نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا