اخبار

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تجهیزات ساختمانی و زیرساخت اربیل عراق ۲۰۲۳

تاریخ نمایشگاه ساختمان عراق

نمایشگاه صنعت ساختمان ۲۰۲۳ که به عنوان نمایشگاه صنعت ساختمان و زیر ساخت اربیل نیز شناخته می شود، یک رویداد مهم در صنعت ساخت و ساز است که در سال ۱۴۰۲ در عراق برگزار شد. این نمایشگاه یکی از بزرگترین و شاخص ترین رویدادهای صنعت ساخت و ساز در جهان است. نمایشگاه بین المللی بغداد عراق به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای صنعت ساختمان در تاریخ ۲۳ الی ۲۵ ابان ماه ۱۴۰۲ معادل ۱۴ الی ۱۶ November در مرکز بین المللی نمایشگاهی اربیل عراق برگزار می گردد.

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان عراق

نمایشگاه صنعت ساختمان بغداد ۲۰۲۳ یکی از پربازدیدترین و پرطرفدارترین نمایشگاه ها در عراق و همچنین یکی از بهترین نمایشگاه ها در زمینه ساخت و ساز و زیرساخت است که در مرکز نمایشگاه بین المللی اربیل عراق برگزار می شود.

هدف اولیه نمایشگاه صنعت ساختمان ۲۰۲۳ ایجاد فرصتی برای تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، خرده‌فروشان و کارشناسان ساخت و ساز برای برقراری ارتباط و تجاری‌سازی محصولات جدید، معرفی فناوری‌های جدید و ایجاد ارتباطات تجاری است. شرکت ها و موسسات مرتبط با طراحی و ساخت، مهندسی عمران، معماری، تجهیزات تخصصی، سیستم های مدرن ساختمانی، مصالح ساختمانی، ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، سیستم های امنیتی و … در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه صنعت ساختمان بغداد 2023
نمایشگاه صنعت ساختمان بغداد ۲۰۲۳

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت ساختمان ۲۰۲۳ بغداد

نمایشگاه بین المللی بغداد عراق به عنوان فرصتی مناسب، شرکت های معماری، مهندسی، ساخت و ساز و تجهیزات ساختمانی را گرد هم می آورد تا دستاوردها و فناوری های نوین را به اشتراک بگذارند.

شرکت ابراهیم نیز در این مراسم حضور خواهد داشت و راه حل ها، تجهیزات و دستگاه های نظافت صنعتی ایران را به شرکت های مهندسی و شرکت های ساختمانی ارائه میدهد. این شرکت طیف وسیعی از محصولات از جمله اسکرابر های صنعتی متنوع، دستگاه‌های سوییپر، کارواش‌های صنعتی و جاروبرقی‌های صنعتی را تولید می کند. این ابزارها به تمیز کردن و جمع آوری آلاینده ها از محل کارگاه و ساختمان کمک می کنند. شرکت در این نمایشگاه بهترین فرصت برای ارتقای ارتباطات و نمایش امکانات تخصصی شرکت در معرض دید عموم است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا