اخبار

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تهران با حضور شرکت ابراهیم

نمایشگاه ساختمان تهران ۱۴۰۲ یا بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان یک رویداد مهم در حوزه صنعت ساختمان و ساخت و ساز است که در سال ۱۴۰۲ در تهران برگزار شده است. این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای صنعت ساختمان در منطقه میان‌شرق قرار دارد و به معرفی و ارتقاء فناوری‌ها، محصولات و خدمات مرتبط با ساختمان، معماری، تجهیزات و مصالح مرتبط با این صنعت می‌پردازد.
هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، فراهم کردن فرصتی برای تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، تاجران و متخصصان حوزه ساختمان به منظور ارتباط و تبادل تجاری، عرضه محصولات جدید، معرفی فناوری‌های نوین و برقراری ارتباطات کسب و کار است. در این نمایشگاه، شرکت‌ها و نهادهای مرتبط با طراحی و ساختمان، مهندسی عمران، معماری، تجهیزات تخصصی، سیستم‌های نوین ساختمانی، مصالح ساختمانی، ماشین‌آلات و تجهیزات ساختمانی، سیستم‌های ایمنی و…معرفی می‌شوند.
این نمایشگاه علاوه بر جلب توجه کارشناسان و علاقه‌مندان به صنعت ساختمان در داخل کشور، به عنوان یک فرصت مناسب برای جذب مشارکت ‌کنندگان و بازدیدکنند گان خارجی نیز شناخته می‌شود. همچنین، ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات، بهره‌وری بیشتر، معرفی تکنولوژی‌های جدید و ایجاد تعاملات تجاری و فنی بین مخاطبان داخلی و بین‌المللی از دیگر اهداف این نمایشگاه محسوب می‌شود.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه ساختمان تهران ۱۴۰۲

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران، به عنوان فرصتی مناسب، شرکت‌های معماری، مهندسی، ساختمانی و تجهیزات ساختمانی را به منظور به اشتراک گذاری دستاوردها، فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید، به یکدیگر نزدیک می‌کند. در این رویداد، شرکت ابراهیم نیز حضور یافته و راهکارها، تجهیزات و دستگاه‌های مکانیزه نظافت صنعتی ایران را به شرکت‌های مهندسی و کارگاه‌های ساختمانی معرفی می‌کند. این شرکت انواع محصولاتی از جمله اسکرابر های صنعتی متنوع، دستگاه‌های سوییپر، کارواش‌های صنعتی و جاروبرقی‌های صنعتی تولید می‌کند. این تجهیزات به کارگیری در فرآیند نظافت و جمع‌آوری آلاینده‌ها از محیط‌های کارگاهی و ساختمانی کمک می‌کنند. این حضور در نمایشگاه بهترین فرصت برای ارتقای ارتباطات و معرفی امکانات تخصصی شرکت ابراهیم به جامعه است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا