اخبار

نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز با حضور شرکت ابراهیم

نمایشگاه صنعت ساختمان در استان شیراز برگزار می شود. این نمایشگاه که از بزرگترین رویداد های صنعت ساختمان کشور به حساب می آید، این نمایشگاه که از تاریخ تا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز برگزار میشود. نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز، تاثیر بسزایی بر معرفی تولیدات، فروش، جذب مشتری، افزایش حجم مبادلات، کمک به انتخاب محصولات و خدمات ساختمانی و به اشتراک گذاری تجربیات و دانش و فناوری‌های نوین این صنعت دارد. این صنعت افزون بر نقش ممتازی که در تحقق اهداف اقتصادی ایفا می‌کند، می‌تواند در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، صنایع و تولیدات داخلی، ایجاد اشتغال، رونق بازار و همچنین فعال شدن صنایع کوچک و بزرگ بسیار تاثیرگذار باشد.

در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شیراز شرکت از سراسر کشور از جمله فارس، تهران، خراسان، اصفهان و نمایندگان محصولاتی از کشورهای ایتالیا، چین و روسیه در قالب ۳۰۰ غرفه، جدیدترین محصولات و خدمات خود را در زمینه های تولید انواع لوله و اتصالات، شیرآلات، بتن های آماده و نیمه آماده، آسانسور، تیرچه و بلوک، فوم، سیستم های تاسیساتی، کلید و پریز ارایه خواهد شد.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز

این نمایشگاه فرصت مناسبی برای شرکت های ساختمانی، معماری، مهندسی و شرکت های ارائه دهنده تجهیزات ساختمانی است تا بتوانند با معرفی دستاورد ها، فناوری ها و تکنولوژی های جدید، دانش خود را به اشتراک گذارند. شرکت ابراهیم با حضور در این نمایشگاه راهکار ها، تجهیزات و دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی ساخت ایران را به شرکت های مهندسی و کارگاه های ساختمانی معرفی میکند. از تولیدات شرکت ابراهیم، دستگاه های متنوعی نظیر انواع اسکرابر صنعتی، دستگاه سوییپر، کارواش صنعتی و جاروبرقی های صنعتی هستند که فرایند نظافت و جمع آوری انواع آلاینده ها از محیط کارگاه ساختمانی را امکان پذیر می سازد.

نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز در ایران

برخی از گروه های صنعتی شرکت کننده در نمایشگاه صنعت ساختمان

اتحادیه گچ، سیمان، آجر، سنگ معدنی و مصنوعی، شرکت های تولید کننده و ارائه دهنده درب‌های ضد سرقت، مجموعه های تولیدی شیرآلات، لوله و اتصالات، یراق آلات، کارخانجات و کارگاه های تولید مخازن پلی اتیلن، شرکت های ارائه دهنده انواع ساندویچ پنل، تیرچه، میلگرد، بلوک، چسب، کناف، بتن، انواع عایق و رنگ‌های صنعتی و ساختمانی، بخش آسانسور و بالابر، دکوراسیون داخلی و نماهای خارجی از جمله شرکت کنندگان این دوره در نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز هستند.

تاریخ و محل برگذاری نمایشگاه صنعت ساختمان

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، از تاریخ تا  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز برگزار می شود. علاقمندان میتوانند از ساعت تا برای بازدید از نمایشگاه مراجعه کنند. مشاورین و کارشناسان شرکت ابراهیم، در سالن آماده پاسخگویی به سوالات شما، ارائه مشاوره و راهنمای خرید انواع تجهیزات و دستگاه های نظافت صنعتی هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا