مقالات آموزشی

جمع‌آوری مواد سمی و خطرناک با جاروبرقی صنعتی Longopac

جاروبرقی صنعتی Longopac  دستگاهی مکانیزه به شمار می رود که به راحتی بسیاری از آلاینده های صنعتی همچون مواد پودری و گرد و غبار ویژگی ماهیت سمی، آتش زا و یا خورنده را جمع آوری می کند این مواد به صورتی هستند که افراد هنگام جمع آوری آن ها نباید به هیچ وجه با این ماده خطرناک تماس مستقیم داشته باشند زیرا این مواد  حاوی ترکیبات مضر و خطرناک هستند و از این جهت  به شرایط دفع خاصی نیاز دارند و مراقبت های ویژه از ضرورت های رویارویی با آن ها محسوب می شود. برای جلوگیری این قبیل از  پسماندهای صنعتی پر خطر مهم است که همواره نظارت بی کم و کاستی بر نحوه جمع آوری، نگه داری و دفع این مواد وجود داشته باشد و در صورتی که این کار به صورت نامناسب انجام شود  تهدیدی جدی برای سلامتی و ایمنی کارکنان حاصل می شود و از طرف دفع نامناسب و نادرست این مواد می تواند ضربات جبران ناپذیر بر پیکره محیط زیست و سفره های آب زیر زمینی وارد نماید و آن ها را به بدترین شکل ممکن آلوده سازد. به منظور مبارزه با این چالش ها، دستگاه جاروبرقی صنعتی با طراحی ویژه  با امکان جمع آوری ایمن مواد خطرناک گزینه ای مناسب و بسیار کاربردی به نظر می رسد.

 

جاروبرقی صنعتی Longopac 
دستگاه جاروبرقی صنعتی Longopac

 

چرایی ضرورت حذف آلاینده های سمی

در اکثر مواقع استفاده نکردن از مواد سمی در چرخه تولید و ایجاد آلاینده های خطرناک اجتناب ناپذیر است و تنها راهی که برای از میان برداشتن مشکلات ناشی از چنین موادی وجود دارد،‌ جمع آوری، دفع و دپوی مناسب آن ها می باشد. برای ایجاد هرگونه خطر انفجار، نشت مواد سمی مخلوط شدن با دیگر مواد و ممانعت از تماس احتمالی نیروهای خدماتی و انسانی با این هر یک از این آلاینده های خطرناک در ابتدا ضرورت داردکه با دستورالعمل های ایمنی در محیط های کاری آشنایی کامل به دست آید و پس از آن تجهیزات صنعتی کارآمدی چون دستگاه جاروبرقی صنعتی استفاده نمود.

 

دستگاه جاروبرقی صنعتی Longopac

هرگاه از فرآیند نظافت سخنی رانده می شود، دستگاه جاروبرقی Longopac، یکی از نخستین تجهیزاتی است که برای استفاده از آن به منظور انجام عملیات نظافتی به ذهن خطور می کند. به طوری که به منظور نظافت محیط های صنعتی و جمع آوری آلاینده هایی که با گرد و غبار خانگی متفاوت است، مکنده های صنعتی سخت کار طراحی و تولید شده اند و  با شرایط دشوار مراکز صنعتی و نیمه صنعتی سازگاری و هماهنگی لازم را دارا هستند. جاروبرقی صنعتی در مدل های متفاوتی با کاربردهای متنوع تولید شده و  از این روی است که آلودگی های عمومی و ذرات حاوی ترکیبات سمی، شیمیایی و اشتعال زا به وسیلهاین دستگاه جاروبرقی صنعتی قابل جمع آوری است.

 

سیستم جاروبرقی صنعتی Longopac

سیستم جاروبرقی Longopac، دارای متد کاملا خلاقانه و حرفه ای است و به منظور جمع آوری مواد خطرناک مورد کاربرد قرار می گیرد به طوری که کاربر با بهره مندی از آن ایمنی کامل خود را به بهترین نحو حفظ می کند و عملیات مکش با همراهی آن به طور پیوسته ادامه می یابد. جاروبرقی Longopac با سیستم مخزن کیسه دار در صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی، ساخت و ساز،‌ پتروشیمی و … کاربردهای بسیاری دارد. سیستم Longopac در حقیقت نوعی مخزن مکنده است که درون آن کیسه یک بار مصرف قرار دارد که مواد مکش شده توسط جاروبرقی صنعتی به طور کامل در درون آن جمع آوری می شوند و در اتمام کار نحوه جدا نمودن کیسه از جاروبرقی صنعتی به گونه ای خواهد بود که کاربر هیچ تماس مستقیمی با ذرات آلودگی ندارد، گرد و غبار را استشمام نمی کند و علاوه بر آن در صورت نیاز به انبارسازی به راحتی این عمل بدون نیاز به تخلیه پی در پی مخزن و هر میزان که لازم باشد، انجام می پذیرد. کار با جاروبرقی Longopac آسان و سیستم فیلتراسیون آن بسیار قوی و کارآمد است، جاروهای صنعتی جمع آوری ذرات را آسان تر می سازد. این جاروبرقی از لحاظ کارایی، فیلتر، سیستم نظافت فیلتر، لوازم جانبی و … تفاوتی با سایر مکنده های صنعتی ندارد و با دارا بودن همان ویژگی ها امکان جمع آوری ذرات خطرناک را فراهم می سازد. کیسه های Longopac‌  برای مکش پیوسته مواد مورد استفاده قرار می گیرند و تعداد بالایی است که کاربران را  اطمینان می بخشد که حجم زیادی از مواد و پسماندها را به این طریق جمع آوری نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا