اخبار

سیزدهمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز

صنایع نفت و گاز یکی از مهمترین صنایع کشور ایران به شمار می رود. نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز یکی از مهم ترین نمایشگاه های این حوزه به شمار می رود که هر ساله برگزار می شود. شرکت و سازمان های مختلف فعال در زمینه نفت با حضور در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و تولیدات خود را به نمایش می گذارند و امکان همکاری در سایر زمینه ها را بررسی می کنند. سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز از ۱۸ الی ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار می شود. ساعت بازدید نیز همه از ساعت ۹ الی ۱۷ است.

صنعت نفت نیز از جمله موارد دیگر به شمار می رود که نیاز به تجهیزات نظافت مختلفی دارد. برای مثال نظافت محیط پالایشگاه های مفتی با استفاده از دستگاه سوییپر انجام می گیرد.

نظافت پالایشگاه

حضور شرکت نفت در سیزدهمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز

شرکت توسعه نظافت صنعتی ابراهیم محصولات نظافتی متنوعی را به بازار ارائه می کند. کاربرد این دستگاه های نظافتی در صنایع و شرکت های مختلفی به کار می رود. نظافت و نظم پالایشگاه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از دستگاه های نظافتی ای مثل سوییپر، اسکرابر و جاروبرقی صنعتی برای نظافت قسمت ها و بخش های مختلف پالایشگاه ها صورت می گیرد. شرکت ابراهیم به عنوان بزرگترین راهکارهای نظافت صنعتی سابقه طولانی در تامین لوازم نظافتی محیط های صنعتی دارد و هم اکنون نیز بسیاری از مراکز از محصولات شرکت ابراهیم استفاده می کنند.

شرکت ابراهیم با حضور در این نمایشگاه به معرفی محصولات مختلف و با کیفیت داخلی خود می پردازد و امکان همکاری با سایر سرکت ها را بررسی می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا