اخبار

حضور شرکت ابراهیم در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی آگروفود ۱۴۰۰

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته ( ایران آگروفود ۲۰۲۱ )  از تاریخ ۳۱ شهریور تا ۳ مهر ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه توسط شرکت پالار سامانه برگزار می شود و در آن شرکت های مختلفی از خارج و داخل ایران شرکت خواهند کرد.

نمایشگاه بین المللی آگروفود برای بیست و هشتمین سال متوالی است که برگزار می شود و موقعیت بسیار خوبی برای معرفی تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی ایجاد می کند. در واقع می توان گفت هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی محصولات با کیفیت، تعامل بیشتر با شرکت کنندگان و ارتباط نزدیک با مشتریان مخصوص خود می باشد. بازدیدکنندگان و علاقه مندان به نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود ۲۰۲۱ می توانند در تاریخ مورد نظر از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر، در نمایشگاه بین المللی تهران حضور یابند.

یکی از بهترین و با سابقه ترین شرکت هایی که در نمایشگاه آگروفود مشارکت دارد، شرکت ابراهیم است. شرکت ابراهیم با کمتر از نیم قرن تجربه، از بزرگترین تولید کنندگان انواع  تجهیزات و دستگاه های نظافت صنعتی به شمار می رود. در تمام طول این مدت، مجموعه ابراهیم همواره در حال توسعه، ارتقا و بروزرسانی بوده است. به گونه ای که در طی سال های اخیر با بهره گیری از دانش مهندسان ایرانی، به تولید تجهیزات نظافت صنعتی در سطح جهانی  اقدام نموده است. از انواع تولیدات این مجموعه میتوان به انواع کف شوی صنعتی ایرانی اشاره داشت.

این مجموعه با ارائه تجهیزات نظافتی با کیفیت، موجب کاهش هزینه ها و مدت زمان نظافت می شود. با توجه به تنوع تجهیزات نظافتی و کاربرد بالایی که دارند، در تمامی صنایع و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله تجهیزاتی که می توان از آن ها در صنایع کشاورزی و مواد غذایی استفاده نمود، اسکرابر یا زمین شوی صنعتی، سوییپر صنعتی و کارواش صنعتی می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا