اخبار

نمایشگاه معدن و صنایع معدنی کرمان

هفتمین دوره نمایشگاه معدن و صنایع معدنی کرمان، به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنایع معدنی، در خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود. شهر کرمان به عنوان قطب صنایع و ذخایر معدنی میزبان این رویداد است. شرکت‌های داخلی و خارجی در این رویداد حضور می‌یابند. این نمایشگاه به عنوان یک پل برای ارتباط بین شرکت‌های تولیدکننده، تامین‌کننده و مشتریان عمل می‌کند. در این نمایشگاه، شرکت‌های مختلف فعال در حوزه معادن تجهیزات مرتبط با استخراج و فرآوری، خدمات تخصصی و فناوری‌های مربوطه را به نمایش می‌گذارند.

شرکت ابراهیم، به عنوان بهترین ارائه‌دهنده راهکارهای نظافت صنعتی، در این نمایشگاه حضور دارد و آخرین دستاوردها و محصولات خود را به نمایش می‌گذارد. این شرکت با بیش از ۳ دهه تجربه درخشان در زمینه ارائه راهکارهای نظافت صنعتی، یکی از پرسابقه‌ترین شرکت‌ها در این حوزه است.

نمایشگاه معدن و صنایع معدنی کرمان

درباره نمایشگاه معدن و صنایع معدنی کرمان

سالانه بیش از ۱۲۹ میلیون تن مواد معدنی در استان کرمان استخراج می شود، این نرخ معادل با ۲۴ درصد از کل میزان استخراج کشور است. در این نمایشگاه ۱۸۰ شرکت ایرانی و خارجی حضور دارند.

این رویداد برای شرکت‌های فعال در صنایع معدنی، فرصتی بسیار مهم به شمار می‌رود تا دستاوردها و محصولات خود را به دست‌اندرکاران و متخصصان این صنعت معرفی کنند و با توجه به روند تقاضای بازار و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت کنند. بدین ترتیب، این نمایشگاه به عنوان یکی از قوی‌ترین نمایشگاه‌های حوزه صنعت مس در خاورمیانه شناخته می‌شود.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ خرداد ماه در نمایشگاه‌ بین‌المللی جنوب شرق کرمان، سالن شهدای مس برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از غرفه شرکت ابراهیم و سایر بخش‌ها بازدید نمایند. در این نمایشگاه، شرکت ابراهیم به معرفی مدل‌های مختلف محصولات نظافت صنعتی مثل اسکرابر، سوییپر صنعتی و جاروبرقی صنعتی. می‌پردازد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا