مقالات آموزشی

نکات کاربردی در مورد ابعاد دستگاه اسکرابر

با پیشرفت تکنولوژی، میزان تمایل برای استفاده از دستگاه های مکانیزه و صنعتی ای چون دستگاه های اسکرابر در انجام امور نظافتی افزایش یافته است. یکی از معیار های مهم در انتخاب دستگاه اسکرابر، ابعاد دستگاه می باشد. دستگاه هایی که ابعاد فشرده و مسنجم دارند، از توان ویژه ای در نظافت و شستشوی معابر باریک و متراکم برخوردار هستند. از آنجایی که دستگاه های کوچک تر وزن کمتری داشته و به فضای کمتری برای نگهداری نیاز دارند، تعداد بسیاری از شرکت های سازنده دستگاه اسکرابر، در تلاش هستند تا نمونه های کوچکتری از دستگاه اسکرابر را تولید نمایند.

 

سرعت عمل بالای دستگاه های اسکرابر با ابعاد کوچک

اسکرابر یا کفشوی صنعتیاسکرابر ها با ابعاد کوچک در مقایسه با زمین شوی های بزرگ از قدرت مانور بالایی برخوردار می باشند. این دستگاه ها به واسطه داشتن ابعاد فشرده و وزن کمتر، به راحتی قابل جا به جایی بوده و از این رو گزینه ای مناسب برای شستشو  و نظافت سطوح کف اماکن متراکم و معابر باریک می باشد.

 

 

 

 

کاهش در هزینه ها با انتخاب اسکرابر کوچک

کف شویاسکرابر باتری دار های کوچک در مقایسه با نمونه های بزرگ تر، قیمت پایین تری دارند. قیمت پایین دستگاه همواره به عنوان معیاری برای خرید دستگاه مطرح می باشد. قیمت پایین دستگاه در کنار قدرت مانور بالا، موجب محبوبیت دستگاه کفشور صنعتی کوچک در بین کاربران و خریداران گردیده است. سهولت در تخلیه و تعویض آ ب مخازن از دیگر ویژگی های دستگاه های کفشوی کوچک می باشد. همین کاربری ساده تر و آسان تر دستگاه ها، موجب محبوبیت بیشتر آنها گردیده است. این دستگاه ها به واسطه قدرت مانور بالا، دسترسی بهتری برای شستشو و نظافت گوشه ها و کناره ها دارند.

 

 

جایگزینی شیوه های سنتی نظافت با شیوه های نوین

کف شویاستفاده از شیوه های دستی و سنتی نظافت توان لازم و کافی در حذف آلاینده ها را نداشته و بسیار زمان بر می باشد . این در حالیست که استفاده از شیوه های نوین و به کار گیری دستگاه های اسکرابر می تواند نقش مهم و کلیدی در ارتقا کیفیت شستشو و نظافت داشته باشد. دستگاه های کوچک به واسطه داشتن قدرت مانور بالا و وزن سبک گزینه ای مناسب برای شستشو و نظافت سطوح کف محیط هایی می باشند که از تراکم چینش بالایی برخوردار بوده و یا با تردد بالای افراد مواجه هستند.

 

 

 

هزینه های مرتبط با نگهداری دستگاه اسکرابر

شستشوی تمامی سطوح با دستگاه کفشوی مکانیزهاز آنجایی که یکی از اصلی ترین اهداف از تهیه و خرید دستگاه اسکرابر، افزایش بهره وری می باشد، هزینه های پایین نگهداری و خدمات پس از فروش نقش مهمی در افزایش میزان تمایل افراد برای خرید دستگاه دارد. وزن بالای دستگاه اسکرابر و فشار وارد شده از سوی چرخ ها می تواند موجب آسیب سطوح حساس گردد. از این رو کاهش در وزن دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. تغییر در جنس بدنه و اجزای داخلی دستگاه می تواند نقش بسزایی در کاهش وزن آن داشته باشد. البته ذکر این نکته ضروری است که تناسب ابعاد محیط نظافتی با ابعاد و پهنای کاری دستگاه از اهمیت ویژه ای بر خوردار بوده و نقش مهمی در افزایش بهره وری و سودآوری ایفا می نماید.

 

 

نکات کلیدی در انتخاب دستگاه اسکرابر صنعتی مناسب

اسکرابر از آنجایی که یکی از مهم ترین اولویت های افراد در هنگام تهیه اسکرابر، کاهش هزینه ها و زمان لازم برای شستشو و نظافت سطوح کف می باشد، ساختار مناسب و فشرده دستگاه اسکرابر با افزایش قدرت مانور و چابکی دستگاه موجب افزایش سرعت عملیات می گردد. البته کاهش بیش از اندازه وزن دستگاه به واسطه چرخش پر سرعت برس ها، می تواند کنترل آن را برای کاربر دشوار نماید، از این رو ایجاد تعادل بین ابعاد، وزن و سایز دستگاه یکی از فاکتور های مهم در تولید اسکرابر می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا