مقالات آموزشی

مزایای سرمایه گذاری، خرید و استفاده از دستگاه نماشوی صنعتی

شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید اما نظافت پنجره ها بخش مهمی از کسب و کار روزانه است. چه دفتر کار کوچکی داشته باشید، یا فضایی بزرگ در ساختمانی صنعتی اجاره کرده باشید و یا حتی ساختمان اداری چند طبقه ای داشته باشید یا اجاره کرده باشید، تمیز نگه داشتن پنجره هایی که نور آفتاب از آنها به داخل وارد شود، یکی از ارکان مهم داشتن محیط کار شاد و سلامت است. اگر تا کنون درباره تماس با گروه نظافتی پنجره ها مردد بوده اید، با آشنایی با مزایا و اهمیت خرید و سرمایه گذاری دستگاه های نماشوی صنعتی به ضرورت استفاده از تجهیزات مکانیزه در نظافت پنجره ها پی خواهید برد.

ارتقا سلامت در محیط کار

داشتن پنجره های تمیز در محل کار یکی از مهمترین بخشهای حفظ سلامت در محیط کار است. نظافت پنجره ها از داخل ساختمان باعث تمیز شدن گرد و خاکی است که روی شیشه  ها و قاب پنجره ها انباشته شده. گرد و خاک ممکن است باعث وخامت آلرژی ها و ایجاد مشکلات پیچیده ای در زمینه سلامت کارکنان بشود. عدم نظافت پنجره ها به مدت طولانی میتواند باعث ایجاد مشکلات جدی در زمینه کیفیت هوای دفتر کار و در نتیجه رشد نرخ بیماری، آلرژی و افزایش بیماری در بین کارمندان شود.

حفظ تاثیر برخورد اول در مشتریان

افزایش کیفیت نظافت نما با استفاده از تجهیزات نظافت صنعتیشاید در نظر بعضی اهمیت نظافت پنجره ها و نمای ساختمان اداری آنچنان بالا نباشد، اما داشتن یک نما و پنجره های تمیز تاثیر بسیار مهمی روی بازدیدکننده ها خواهد گذاشت. پنجره های بیرونی معمولا اولین چیزی هستند که بازدید کننده ها و مراجعین در هنگام ورود به جلسه یا ملاقاتی به دفتر شما رویت میکنند. بازخوردی که آنها از محیط شما خواهند گرفت، در صورتی که پنجره ها تمیز و درخشان باشند در برابر پنجره های خاک اندود و کثیف کاملا متفاوت خواهد بود. آلودگی، رد آب، دوده یا هر نوع آلودگی دیگر روی پنجره منظره ای ناخوشایند ایجاد خواهد نمود. چنین صحنه هایی باعث خواهد شد که هم بازدید کنندگان و هم کارکنان شما، شرکت را دست کم بگیرند.

با بکار گیری دستگاه های نماشوی یا دستگاه شیشه شور میتوانید سرعت و کیفیت نظافت پنجره ها در محیط کار را به میزان زیادی افزایش دهید. این امر اهمیت مدیریت در حفظ سلامت کارکنان و احترام به مراجعین را نشان می دهد.

افزایش دوام، ماندگاری و کاهش نیاز به تعمیرات

نظافت مرتب پنجره ها نیز یکی از راههای افزایش عمر پنجره است. به کار گیری دستگاه های نماشوی صنعتی علاوه بر این به افزایش طول عمر نما و بهبود کارکرد پنجره کمک خواهد کرد. آلودگیها، گرده گل، باران اسیدی و دوده همه آن چیزهایی هستند که ممکن است روی پنجره های شما تجمع کنند. این الودگی ها میتوانند داخل شیارها و ترک های داخل یا بیرون پنجره گیر کنند و عملکرد پنجره را دچار نقص نمایند. نظافت پنجره کمک خواهد کرد دوام این تجهیزات در نمای ساختمان افزایش یابد و هزینه تعمیر و نگهداری آنها را کاهش خواهد داد.

نظافت حرفه ای و ایمن با دستگاه نماشوی صنعتی

دستگاه نماشوی صنعتی ایرانی ابراهیماستفاده و بکارگیری تجهیزات نظافت مکانیزه میتواند به میزان زیادی در افزایش ایمنی و کیفیت نظافت موثر باشد. نظافت حرفه ای، ایمن تر است و سهولت فرایند را به همراه خواهد داشت. خرید و استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه همچون دستگاه های نماشوی صنعتی برای کسب کیفیت مطلوب نظافت، ایمنی محیط کار و فرایند نظافت را به همراه خواهد داشت. این نکته بطور ویژه در مورد نظافت و شستشوی پنجره های بیرونی صدق میکند. نصب داربست، استفاده از نردبان و چهارپایه و کار در ارتفاع برای نظافت نمای ساختمان های بلند و مرتفع، با استفاده از تجهیزاتی همچون دستگاه نماشوی برطرف خواهد شد. از این رو به کارگیری و سرمایه گذاری در خرید این تجهیزات نظافت صنعتی افزایش ایمنی فرایند نظافت و شستشوی نما را به همراه خواهد داشت.

کاهش زمان و افزایش بهره وری

فرایند نظافت محیط به طور کلی امر زمان بر و خسته کننده ای است. کاربرد تجهیزات نماشوی مکانیزه و دستگاه های نظافت صنعتی، میتواند به میزان زیادی در کاهش زمان نظافت تاثیر گذار باشد. استفاده از تجهیزات نماشویی صنعتی با کاهش خطرات، زمان و انرژی لازم برای شستشوی نمای ساختمان، هزینه های نظافت را کاهش داده و دستگاه های کارآمدی در زمینه شستشو و نظافت صنعتی ساختمان های اداری و مجتمع های تجاری هستند.

دستگاه نماشوی صنعتی ایرانی | EFC4

دستگاه نماشوی ایرانی EFC4 اولین محصول ایرانی تولید شده در شرکت ابراهیم می باشد. این دستگاه با هزینه تمام شده بسیار پایین تر نسبت به نمونه های مشابه داخلی، جهت شستشوی نمای ساختمان ها مناسب است. شیشه، آجر، کامپوزیت و سایر نماها با استفاده از این دستگاه به طور موثر تمیز می شوند. نماشور EFC4 نسل اول نماشوی های تولیدی شرکت ابراهیم است که به تدریج با توسعه مدل های جدید روانه بازار شده است. این دستگاه با برخورداری از سیستم فیلتراسیون آب، برای نماشویی موثر و بدون بر جای گذاشتن لکه کارایی دارد. شما میتوانید با دریافت مشاوره از کارشناسان شرکت ابراهیم، در انتخاب و خرید این دستگاه نماشوی ایرانی راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا