اخبار

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی تجهیزات فروشگاهی ۱۴۰۰

فروشگاه های زنجیره ای از جمله پر تردد ترین محیط های عمومی به حساب می آیند. امروزه رشد خدمات، کالا و تجهیزات فروشگاهی و بسیاری از صنایع وابسته آن در حال گسترش است و با مدیریت درست می‌توان رشد و پیشرفت آن‌ها را در معرض دید سایرین قرار داد. نمایشگاه بین المللی تجهیزات فروشگاهی تهران با هدف ارائه بروزترین کالاها، تجهیزات و خدمات برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بسیار دیگر صنایع مرتبط، نقش مهمی در ایجاد فضایی نوین در این صنعت را ایفا می‌کند.

پانزدهمین رویداد این نمایشگاه ۱۲ الی ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود و به دلیل استقبال گسترده تولید کنندگان، دوره به دوره فضای نمایشگاه افزایش چشم گیری کرده است. شرکت ها و مجموعه های ارائه دهنده خدمات و تجهیزات فروشگاهی، از فرصت حضور در نمایشگاه بین المللی تجهیزات فروشگاهی ۱۴۰۰ برای معرفی خدمات و محصولات خود استفاده میکنند. این نمایشگاه فرصتی برای آشنایی مجموعه ها با تجهیزات و دستگاه ها و تجهیزات مختلف برای کاربری در فروشگاه های زنجیره ای است.

حضور فعال شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی تجهیزات فروشگاهی

حضور شرکت ابراهیم در این نمایشگاه برای معرفی محصولات و تجهیزات نظافت صنعتی مجموعه فروشگاه های زنجیره ای، فرصتی برای صاحبان این فروشگاه های بزرگ است تا با کسب اطلاعات در خصوص تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه قدمی برای بهبود کیفیت نظافت مجموعه و ارتقا سطح بهداشت فروشگاه خود بردارند.

نمایشگاه بین المللی خدمات و فروشگاه تجهیزات فروشگاهی 1400

اهمیت استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافت در فروشگاه ها

با توجه به حضور دائمی مشتریان و خریداران محصولات در محیط فروشگاه های زنجیره ای، صاحبان این مجموعه ها باید با در نظر گرفتن تجهیزاتی جهت حفظ بهداشت و ارتقا سطح سلامت در محیط مجموعه خود، گامی بزرگ در راستای حفظ سلامت مشتریان خود بردارند. این امر با استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی همچون انواع دستگاه اسکرابر، جاروبرقی های صنعتی و سایر تجهیزات نظافت، امکان پذیر است. استفاده از این تجهیزات نظافت فروشگاهی در محیط، نه تنها در افزایش سطح بهداشت تاثیر دارد، بلکه از افزایش هزینه های بالای فرایند نظافت نیز جلوگیری خواهد نمود.

نمایشگاه بین المللی تجهیزات فروشگاهی ۱۴۰۰ از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر می باشد. شما میتوانید با بازدید از غرفه شرکت ابراهیم در سالن ۳۵ اطلاعات جامع در خصوص انواع تجهیزات مکانیزه نظافت و مشاوره خرید این تجهیزات کسب نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا