اخبار

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی اگروفود ۱۴۰۱

ارتباطات یک جنبه کلیدی و حیاتی برای توسعه روابط در محیط های مختلف است. در نتیجه، نمایشگاه های بین المللی نقش منحصر به فردی در جذب مشتری و تقویت رشد شرکت ایفا می کنند. در حقیقت، این رویداد ها امکان بسیار خوبی برای تبلیغ و معرفی برند ها به بازار جهانی و همچنین جذب مشتریان هستند. یکی از این رویداد ها، نمایشگاه بین المللی آگروفود است که در زمینه کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته فعال است. شرکت ابراهیم ارائه دهنده برتر تجهیزات نظافت صنعتی در ببیست و نهمین نمایشگاه بین المللی اگروفود حضور دارد.

نمایشگاه اگروفود یک رویداد بین المللی با تمرکز بر صنایع مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته است. این رویداد معتبر در سطح خاورمیانه مکان مناسبی برای نمایش انواع دستاورد فناوری های صاحبان مشاغل و محققان در بخش‌ های مختلف می باشد. صنایع قند و شکر، نوشابه، آشامیدنی، پروتئین، کشاورزی، گوشت، روغن و صنایع بسته بندی از جمله صنایعی هستند که در نمایشگاه اگروفود حضور دارند. بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی اگروفود از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین المللی آگروفود 1401

فعالیت شرکت ابراهیم در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی اگروفود

شرکت ابراهیم با ۳۰ سال سابقه در طراحی، تولید و ارائه تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی اقدام به معرفی تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه قابل استفاده در محیط کارخانجات محصولات کشاورزی، مواد غذایی و صنایع وابسته مشارکت نموده است. شرکت ابراهیم در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی اگروفود ۱۴۰۱ با معرفی تجهیزات نظافتی، این امکان را فراهم کرده است که ضمن کاهش هزینه ها، کیفیت و دقت نظافتی نیز افزایش یابد. جاروبرقی‌ صنعتی ، اسکرابر یا زمین شوی صنعتی، سوییپر و واترجت از جمله تجهیزات نظافت صنعتی به شمار می روند که از عملکرد بی نظیری برخوردار هستند و در صنایع مربوط به کشاورزی و سایر حوزه های مرتبط با حوزه عملکرد آن مورد استفاده قرار می گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا