اخبار

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی و صنایع وابسته ۱۴۰۱

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۹ دی تا ۲ بهمن با حضور فعالان این صنعت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. شرکت توسعه صنعتی ابراهیم به عنوان بزرگ ترین ارائه دهنده ی راهکارهای نظافت صنعتی و بازرگانی در صنعت کاشی و سرامیک در این نمایشگاه حضور دارد.

نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک بستری را فراهم می کند تا شرکت های مختلف بتوانند آخرین دستاورد ها و تکنولوژی های مورد استفاده خود را به نمایش در بیاورند و همچنین فرصت همکاری و تعامل بین شرکت های مختلف ایجاد می شود. یکی از عوامل مهم تاثیر گذار در صنعت کاشی و سرامیک نظافت محیط های کارگاهی و تولیدی خطوط تولید است. استفاده از کارآمدترین ابزار ها و وسایل نظافتی می تواند کمک کند تا کیفیت محصولات و به طور کلی بهره وری در چنین صنایع به طور قابل توجهی افزایش یابد.

جاروبرقی صنعتی ابراهیم

حضور شرکت ابراهیم در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی و صنایع وابسته ۱۴۰۱

شرکت ابراهیم طیف گشترده ای از محصولات نظافت صنعتی را ازائه می کند. از جمله ی این تجهیزات می توان به مواردی همچون اسکرابر صنعتی، سوییپر و جاروبرقی صنعتی اشاره کرد. هر کدام از این دستگاه های نظافتی قابلیت این را دارند که از آن در بخش های مختلفی از خط تولید صنایع کاشی و سرامیک استفاده شود. برای مثال فرآیند هایی مثل سایش یا در هم آمیختن مواد اولیه قبل از تولید محصول نهایی حجم زیادی از گرد و خاک را در محیط پخش می کند. مکنده ی صنعتی با امکان ایجاد خلا نسبی و قدرت فیلتراسیون بالا می تواند بخش زیادی از این گرد و غبار را جذب خود کند. این موضوع مانع از پخش شدن ذرات ریز مواد اولیه در محیط کارگاه های تولیدی و اتلاف انرژی زیاد برای نظافت آن می گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا