اخبار

معرفی محصولات بیمارستانی شرکت ابراهیم در نمایشگاه بیمارستان سازی

نمایشگاه بیمارستان سازی تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی با هدف معرفی تجهیزات و قابلیت های شرکت های فعال در این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در برگذار شد. پیشرفت تکنولوژی فضای متفاوتی از زندگی نسبت به گذشته را به همراه داشته و نیازهای نوینی برای انسان ایجاد نموده است. برطرف کردن این نیاز ها و حل مشکلاتی نظیر هزینه زیاد ساخت بیمارستان ها نیازمند ارائه راهکارهای جدید و کارآمد به منظور کاربرد صحیح تکنیک های ساختمان سازی و مصالح کارآمد جهت افزایش سرعت ساخت، دوام بیشتر، سبک سازی، مقاومت بیشتر در برابر زلزله و کاهش هزینه اجرای پروژه است.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بیمارستان سازی ۱۴۰۰

صنعتی سازی در طراحی و ساخت بیمارستان ها به عنوان یکی از مهمترین مجموعه های خدماتی عمومی و مکانی برای بهبود شرایط جسمی و روانی بیماران از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو نه تنها در طراحی و ساخت، بلکه بکارگیری اصول و روش های بهینه در نگهداری بهداشت، کارایی و کیفیت در این محیط حائز اهمیت است. مجموعه ابراهیم با ارائه تجهیزات و دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی محیط بیمارستانی و مراکز درمانی، با شرکت در این نمایشگاه آمادگی خود برای ارائه خدمات و محصولات نظافت صنعتی از جمله انواع دستگاه کفشوی بیمارستانی صنعتی، زمین شوی صنعتی، جاروبرقی ها، شوینده های فشار قوی یا دستگاه واترجت صنعتی و انواع ترالی نظافت بیمارستانی به مراکز خدمات درمانی و بیمارستان ها اعلام داشته است.

معرفی محصولات شرکت ابراهیم در نمایشگاه بیمارستان سازی

هدف مجموعه ابراهیم از شرکت در نمایشگاه بیمارستان سازی معرفی ظرفیت های خود برای ارائه انواع تجهیزات و دستگاه های مکانیزه نظافت برای سهولت راه اندازی پروژه های بیمارستانی، نظافت و نگهداری از آنها و همچنین معرفی محصولات ساخت این مجموعه در راستای حمایت از تولیدات ملی است.

هدف برگذاری نمایشگاه

انطباق بیمارستان ها با استانداردهای بهداشتی جهانی میتواند ارائه خدمات با کیفیت در این مجموعه ها را تضمین کند. ساخت و ساز مجموعه های بیمارستانی منطبق با استاندارهای جهانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بی شک بهره گیری از آخرین دستاوردهای حوزه صنعت بیمارستان سازی، تجهیزات نظافت مکانیزه و تاسیسات بیمارستانی نیز نقشی موثری در دستیابی به این اهداف خواهد داشت.

محل و تاریخ برگذاری نمایشگاه بیمارستان سازی

نمایشگاه بیمارستان سازی تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی ۱۴۰۰ از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ تا ۱۷ برای بازدید عموم در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا