اخبار

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه گردشگری ۱۴۰۰

پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتل داری ایران از تاریخ ۹ الی ۱۲ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود. از آنجا که صنعت گردشگری یکی از اصلی ترین صنایع ارز آور کشور است اهمیت فعالیت های بهینه مجموعه های فعال در این زمینه تاثیر بسزایی در جذب بیشتر گردشگر خواهد داشت. به همین منظور نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته با هدف آشنایی مجموعه های مختلف با امکانات و تجهیزات مدرن رفاهی بهینه برای ارائه خدمات بهتر در مجموعه های گردشگری فعالیت خود را آغاز میکند.

پانزدهمین دوره نمایشگاه گردشگری ۱۴۰۰ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های تهران برگزار می گردد. این نمایشگاه با توجه به شیوع ویروس کرونا با توجه به پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه مجموعه ها و صنایع مختلف ارایه دهنده خدمات و تجهیزات رفاهی گردشگری و هتل داری داخلی و خارجی گرد هم آمده تا دستاورد ها و خدمات خود را به مجموعه ها و صنایع وابسته به این صنعت، معرفی نمایند. این نمایشگاه فرصت خوبی برای استفاده از دستاورد ها و تجربیات شرکت ها برای بهینه سازی خدمات گردشگری کشور خواهد بود.

در میان کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه همانند سالهای گذشته شاهد حضور شرکت کنندگانی از کشور های همسایه را شاهد خواهیم بود. شرکت ها و مجموعه های خدمات گردشگری کشور هایی مثل ترکیه و امارات نیز برای حضور در نمایشگاه گردشگری ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرده اند.

نمایشگاه معرفی تجهیزات نظافت مجموعه های گردشگری

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۰

شرکت ابراهیم از مجموعه های بزرگ ارائه دهنده تجهیزات نظافت مکانیزه هتل داری است. این تجهیزات که در راستای حفظ و ارتقا سطح بهداشت و سلامت میهمانان مجموعه های گردشگری مورد استفاده قرار میگیرند، تجهیزاتی همچون انواع اسکرابر صنعتی یا دستگاه های زمین شوی، انواع سوییپر صنعتی و دستگاه پولیشر هستند که به نیرو های خدمات کمک میکنند تا فعالیت های نظافت را با کیفیت و سرعت بالا تر به انجام برسانند.

نمایشگاه گردشگری ۱۴۰۰ که توسط شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران و با حمایت و حضور سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار خواهد شد، فعالیت خود را در جهت حمایت از مجموعه های گردشگری همچون آژانسها و شرکتهای خدمات مسافرتی، سازمانهای سیاحتی و گردشگری، آموزشگاههای مرتبط و دانشگاه ها، اکو توریسم و طبیعت گردی، شرکتهای سرمایه گذاری، پایانه های مسافربری، موزه ها و کاخ موزه ها و مجموعه های گردشگری سلامت، ورزشی، زیارتی، هتلها و دهکده های توریستی، مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه گردشگری آغاز می نماید.

شما میتوانید برای بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته ۱۴۰۰ و محصولات نظافت مکانیزه مجموعه ابراهیم به غرفه این مجموعه که از تاریخ ۹ الی ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران سالن ۳۵ مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا