اخبار

معرفی محصول جدید کمپانی دلفین، جاروبرقی Microtec

کمپانی delfin ایتالیا یکی از برندهای موفق تولید کننده دستگاه های جاروبرقی صنعتی و یا مکنده می باشد که طراحان این شرکت با شناخت نیازهای عملیاتی در هر صنعت تولیدات با کیفیتی را به بازارهای جهانی عرضه نموده و در اختیار صنعت گران فعال در هر عرصه می گذارند. یکی از دستاوردهای اخیر شرکت دلفین جاربرقی جدید و کارآمدی به نام Microtec می باشد. این مدل از جاروبرقی مختص استفاده در صنایع حساسی همچون صنعت الکترونیک ساخته شده است. از ویژگی های برتر و منحصر به فرد این محصول جدید کمپانی دلفین می توان به ابعاد کوچک و جمع و جور که در عین حال کارایی بالای دستگاه را نیز تضمین می کند، اشاره نمود.


سایر ویژگی های دستگاه جاروبرقی صنعتی Microtec

طول، عرض و ارتفاع دستگاه جاروبرقی صنعتی Microtec به ترتیب ۳۵،۳۶ و ۵۰ سانتیمتر می باشد که این ابعاد موجب کاربردهای بسیار دستگاه در بسیاری از محیط های صنعتی شده است. بدنه تمام استیل، سیستم های فیلتراسیون و موتور مکنده قدرتمند امکان مکش کوچک ترین ذرات از سطوح را فراهم آورده است. سیستم فیلتراسیون در این دستگاه جاروبرقی بعد از موتور دستگاه تعبیه شده است با این اوصاف این مکنده به صورت خودکار حتی غبارات ریز نااشی از سوختن ذغال موتور را نیز فیلتر می نماید. بنابراین دستگاه جاروبرقی Microtec تناسب بالایی با محیط های کاری حساس به آلودگی داشته و استفاده از آن سطح بهداشت و ایمنی محیط را نیز ارتقا می بخشد.

موارد کاربرد محصول جدید کمپانی دلفین

در فرآیند های حساس صنعتی همچون تولید قطعات و مدارهای الکترونیکی،صنایع کار با مواد نیمه رسانا، صنایع تولید قطعات سیلیکونی که روند تولید با ایجاد غبارات سمی سیلیکون همراه می باشد و همچنین صنایع چاپ می توان از جاروبرقی صنعتی Microtec استفاده نمود. زیرا این جاروبرقی به دلیل برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد ذکر شده از انتشار بیش از پیش آلاینده ها در محیط جلوگیری به عمل آورده و امکان عرضه محصولاتی با کیفیت تر را به بازارهای جهانی فراهم می نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا