اخبار

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان یکی از بزرگترین رویداد این صنعت، هر ساله برگزار می‌شود و شرکت‌های ایرانی و خارجی در این رویداد حضور پیدا می کنند. این نمایشگاه به عنوان پلی برای برقراری ارتباط بین شرکت‌های تولیدکننده، تامین کننده و مشتریان است. این نمایشگاه، محلی است که شرکت‌های مختلف صنایع نفت و گاز، تجهیزات حفاری، خدمات تخصصی و فناوری‌های مرتبط با این صنعت، را به نمایش می‌گذارند.

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی ابراهیم به عنوان بهترین ارائه دهنده راهکارهای نظافت صنعتی در این نماشگاه حضور دارد و آخرین دستاوردها و محصولات خود را به معرض نمایش خواهد گذاشت. شرکت ابراهیم با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه راهکارهای نظافت صنعتی، یکی از پرسابقه ترین شرکت های فعال در این حوزه است.

شرکت تجهیزات نظافتی ابراهیم

درباره با نمایشگاه نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، به عنوان بزرگترین رویداد صنعتی و تجاری در حوزه نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی در ایران شناخته می‌شود. در سال گذشته، این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۰۰،۰۰۰ متر مربع برگزار شد و ۸۶۹ شرکت کننده توانمند داخلی و خارجی و بیش از ۲۰۰،۰۰۰ بازدیدکننده را به خود جذب کرد.

این رویداد برای شرکت‌های فعال در صنعت نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی، فرصتی بسیار مهم به شمار می‌رود تا دستاوردها و محصولات خود را به دست اندرکاران و متخصصان این صنعت معرفی کنند و با توجه به روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت کنند. بدین ترتیب، این نمایشگاه به عنوان یکی از قوی‌ترین نمایشگاه‌های حوزه صنعت نفت و گاز در خاورمیانه شناخته می‌شود.

این نمایشگاه از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. علاقه مندان می توانند از ساعت ۸ تا ۱۵ از غرفه شرکت ابراهیم و سایر بخش ها بازدید نمایند. از جمله بخش هایی که شرکت ابراهیم در نمایشگاه حضور فعالی دارد معرفی مدل های مختلف دستگاه های نظافت صنعتی است. از جمله ی این دستگاه ها می توان به مواردی مثل اسکرابر ، سوییپر صنعتی، جاروبرقی صنعتی اشاره کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا