اخبار

سومین نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو ۲۰۲۱ با حضور شرکت ابراهیم

سومین نمایشگاه بین‌المللی مراکزخرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته  (ایران ریتیل شو ۲۰۲۱) با رعایت کامل کلیه پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌های (۹-۸-۷) نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور فعالان و بازیگران اصلی صنعت خرده‌فروشی کشور در حال برگزاریست. خوشبختانه علیرغم اینکه هم سال گذشته و هم امسال صنعت نمایشگاهی و حتی صنعت خرده‌فروشی از ناحیه شیوع ویروس کرونا متحمل زیان و صدمات شدیدی شده‌اند، تعداد شرکت‌های مشارکت‌کننده در نمایشگاه رشد چشمگیری داشته که این نکته نشانگر این است که این نمایشگاه به شایستگی توانسته جای خود را در میان فعالان حوزه مراکزخرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برندهای برتر صنعت خرده‌فروشی کشور باز کند و اثر گذار باشد.

با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه این نمایشگاه در تبادل اطلاعات فنی، بازرگانی، آشنایی هر چه بیشتر صاحبان و مدیران مراکزخرید، مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برندهای برتر صنوف مختلف و صنایع وابسته صنعت مراکزخرید، پژوهشگران و دست اندرکاران صنعت مذکور، شرکت در این نمایشگاه، بستر و فرصت مناسبی برای آشنایی، مشارکت و همکاری هرچه بیشتر شرکت ها و کسب و کار ها با یکدیگر خواهد بود.

نمایشگاه ایران ریتیل شو 2021

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۱

مجموعه ابراهیم با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت در حوزه تولید و ارائه تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی با حضور در نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۱ آمادگی خود را برای مشارکت و همکاری با شرکت ها و مدیران مجتمع های تجاری برای بهبود کیفیت خدمات نظافتی ارائه شده در این مجموعه ها را اعلام داشته است. این مجموعه با ارائه انواع تجهیزات و راهکار های مکانیزه نظافت همچون دستگاه های اسکرابر صنعتی، کارواش های صنعتی و تجهیزات غبارگیری مثل جاروبرقی ها و سوییپر های شهری نظافت بهینه و با کیفیت محیط های صنعتی، تجاری و اداری را تضمین خواهد نمود.

زمان برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته  (Iran retail show) ؛تهران – در محل نمایشگاههای بین المللی تهران – در تاریخ  ۹ تا ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۰ میباشد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا