اخبار

نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری) اصفهان با حضور شرکت ابراهیم

به گفته معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان، دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری از ۱۰ مرداد لغایت ۱۳ مرداد ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود. معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: امروزه استفاده از فناوری های نوین در حوزه مدیریت شهری به دلیل زندگی در شهرها و پیشرفت سریع فناوری در حوزه فناوری اطلاعات بسیار حائز اهمیت است چرا که با توجه به افزایش جمعیت ، سایر راهکارهای منسوخ شده برای وظایف اداری شهروندان ناکارآمد است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری اصفهان در ادامه به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری که از ۱۰ تا ۲۳ مردادماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل کمربند شرقی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود، اشاره کرد.

وی گفت: دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری با رویکرد برپایی رویداد نمایشگاهی و برگزاری برنامه های جنبی به منظور تحقق ارتقای کیفیت زندگی در محیط شهری و آشنایی با خدمات حمل و نقل و مبلمان شهری در شهر اصفهان ارائه می کند. به گفته بقایی، هدف از برگزاری این نمایشگاه، فراهم کردن مکانی برای نمایش مبلمان شهری و خدمات حمل‌ونقل و دسترسی شهروندان به خدمات رفاهی مبتنی بر فناوری‌های نوین به سازمان‌های مدیریت شهری ذیربط و شرکت‌های بخش خصوصی فعال است.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری)

تیم فنی و فروش شرکت ابراهیم همیشه آماده پاسخگویی به خواسته ها و سوالات مشتریان گرامی می باشند. شرکت ابراهیم علاوه بر تولید کالاهای درجه یک، خدمات پس از فروش بی بدیل را در اولویت قرار داده است. متخصصان برند ابراهیم به واسطه دانش و تخصص گسترده خود به مصرف کنندگان کمک می کنند تا بیشترین استفاده را از محصولات ببرند و از کارایی بالای آن ها بهره مند شوند. علاوه بر این، این شرکت همواره سعی در تعامل با مشتریان خود داشته است. هدف شرکت ابراهیم در کنار همکاری و ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری خود، پیشبرد بخش نظافت صنعتی است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا