اخبار

اخبار نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی تهران ۱۴۰۳

نمایشگاه نفت و گاز ۱۴۰۳

نمایشگاه نفت و گاز ۱۴۰۳ نیز مانند هر سال فرصتی برای شرکت های نفت و گاز و صنایع مرتبط است تا محصولات، خدمات و فناوری های خود را به مخاطبان جهانی معرفی کنند. این نمایشگاه معمولاً شامل غرفه هایی از شرکت های مختلف، سمینارها و کنفرانس های متنوع و فرصت بسیار مناسبی برای شبکه‌سازی است.

جالب است بدانید که نمایشگاه نفت و گاز یکی از رویداد هایی است که هر ساله در نقاط مختلفی از جهان برگزار می‌شود. کشور ایران به عنوان یکی از کشور های پیشرو در عرصه نفت و گاز، در فصل های مختلف در شهر های مختلف نمایشگاه های مربوط به نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را برگزار می‌کند.

در ادامه به معرفی مهم ترین رویداد های مربوط به نفت و گاز در جهان می‌پردازیم.

انواع نمایشگاه نفت و گاز ۱۴۰۳

همانطور که بالاتر اشاره شد، طیف وسیعی از رویداد ها و نمایشگاه های مختلفی در صنعت نفت و گاز در جهان وجود دارد. این نمایشگاه ها به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  • نمایشگاه های بین المللی نفت و گاز: این نمایشگاه ها بزرگترین و جامع ترین نمایشگاه ها هستند و شرکت کنندگان از سراسر جهان را جذب می کنند.
  • نمایشگاه های منطقه ای نفت و گاز: این نمایشگاه ها کوچکتر هستند و بر شرکت کنندگان و مخاطبان منطقه ای تمرکز دارند.

مهم ترین رویداد های مربوط به نفت و گاز در جهان ۲۰۲۴

نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی ۱۴۰۳ یکی از مهم ترین رویداد های نفت و گاز در ایران است. پیش از پرداختن به جزئیات این نمایشگاه و محل و تاریخ و تقویم برگزاری آن به معرفی مهم ترین رویداد های این عرصه می‌پردازیم که عبارتند از:

  • CERAWeek در هیوستون تگزاس
  • نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی ایران
  • نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی نفت و گاز ابوظبی (ADIPEC)
  • اتوکام در استانبول ترکیه
  • Offshore Technology Conference (OTC) در هیوستون تگزاس
  • اجلاس جهانی نفت
  • کنفرانس سالانه گاز طبیعی آمریکا
  • مجمع جهانی گاز

کنفرانس CERAWeek تگزاس

این کنفرانس که سالانه در هیوستون تگزاس برگزار می‌شود، یکی از مهم‌ترین رویدادها در صنعت نفت و گاز جهانی است. این کنفرانس که توسط IHS Markit برگزار می‌شود، گردهمایی از مدیران عامل، مقامات دولتی و کارشناسان صنعت نفت و گاز را برای بحث در مورد مهم‌ترین مسائل پیش روی این صنعت گرد هم می‌آورد. CERAWeek همچنین محل برگزاری تعدادی از نشست‌ها و رویدادها و محل مناسبی برای شبکه‌سازی جهانی است.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

این نمایشگاه که هر دو سال یکبار در تهران برگزار می‌شود، بزرگترین نمایشگاه نفت و گاز در خاورمیانه است. این نمایشگاه میزبان غرفه‌هایی از هزاران شرکت از سراسر جهان است و طیف گسترده‌ای از محصولات، خدمات و فناوری‌های مربوط به نفت و گاز را به نمایش می‌گذارد. نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی ایران همچنین محل برگزاری تعدادی از کنفرانس‌ها و سمینارها است.

کنفرانس بین‌المللی نفت و گاز ابوظبی (ADIPEC)

این نمایشگاه که سالانه در ابوظبی امارات متحده عربی برگزار می‌شود، یکی دیگر از بزرگترین رویدادهای نفت و گاز در خاورمیانه و شمال آفریقا است. ADIPEC میزبان غرفه‌هایی از هزاران شرکت از سراسر جهان است و طیف گسترده‌ای از محصولات، خدمات و فناوری‌های مربوط به نفت و گاز را به نمایش می‌گذارد. ADIPEC همچنین محل برگزاری تعدادی کنفرانس و سمینار است.

نمایشگاه اتوکام (Autocam) ترکیه

این نمایشگاه که سالانه در استانبول ترکیه برگزار می‌شود، یکی دیگر از رویداد های نفت و گاز در منطقه دریای سیاه و کاسپیان است. Autocam میزبان غرفه‌هایی از صدها شرکت از سراسر جهان است و طیف گسترده‌ای از محصولات، خدمات و فناوری‌های مربوط به نفت و گاز را به نمایش می‌گذارد. Autocam همچنین محل برگزاری تعدادی کنفرانس و سمینار است.

کنفرانس OTC هیوستون تگزاس

نمایشگاه Offshore Technology Conference (OTC) که هر ساله در هیوستون تگزاس برگزار می‌شود، مهم‌ترین رویداد برای صنعت فناوری فراساحلی است. OTC میزبان غرفه‌هایی از هزاران شرکت از سراسر جهان است و طیف گسترده‌ای از محصولات، خدمات و فناوری‌های مربوط به فناوری فراساحلی را به نمایش می‌گذارد. OTC نیز محل برگزاری تعدادی کنفرانس و سمینار است.

اجلاس جهانی نفت

اجلاس جهانی نفت که هر ساله در جهان برگزار می‌شود، یکی دیگر از رویداد های مهم و تاثیر گذار در زمینه نفت و گاز است. این نشست سالانه که توسط موسسه نفت برگزار می‌شود، گردهمایی بزرگی از رهبران صنعت نفت و گاز برای بحث در مورد مهم‌ترین مسائل پیش روی این صنعت است.

کنفرانس سالانه گاز طبیعی آمریکا ۲۰۲۴

کنفرانس گاز طبیعی آمریکا که سالانه توسط انجمن گاز طبیعی آمریکا برگزار می‌شود، مهم‌ترین رویداد برای صنعت گاز طبیعی در ایالات متحده است. این کنفرانس بر خلاف نمایشگاه ها و رویداد های قبلی، به طور اختصاصی در زمینه گاز ارائه می‌شود.

مجمع جهانی گاز

این کنفرانس سالانه که توسط انجمن بین‌المللی گاز برگزار می‌شود، گردهمایی از رهبران صنعت گاز از سراسر جهان برای بحث در مورد مهم‌ترین مسائل پیش روی این صنعت است. این رویداد نیز مانند کنفرانس گاز طبیعی به طور اختصاصی در حیطه گاز فعالیت می‌کند.

همانطور که اشاره شد این رویدادهای جهانی و داخلی مربوط به نفت و گاز، فرصتی عالی برای افراد فعال در صنعت نفت و گاز برای شبکه‌سازی با مشتریان بالقوه، شرکا و سایر رهبران صنعت است. آنها همچنین فرصتی برای یادگیری در مورد آخرین روندها و فناوری‌ها در صنعت نفت و گاز هستند.

در ادامه به توضیح جزئیات نمایشگاه نفت و گاز تهران ۱۴۰۳ می‌پردازیم.

تاریخ نمایشگاه نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی تهران ۱۴۰۳

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ (۸ تا ۱۱ می ۲۰۲۴) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم یکی از پیشروترین ارائه دهندگان تجهیزات نظافت صنعتی طبق روال گذشته در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت و گاز حضور خواهد داشت چرا که اهمیت نظافت در این بخش دیگر پوشیده نیست.

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت و گاز ۱۴۰۳

همانطور که بالاتر اشاره شد، یکی از مهمترین رویدادهای تجاری و صنعتی کشور، نمایشگاه نفت و گاز است. کسب و کارهای برجسته داخلی و خارجی در فیلد های مختلف مربوط به نفت و گاز، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران است.

آدرس دقیق: اتوبان شهید چمران، جنب بزرگراه یادگار امام خمینی، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه نفت و گاز ۱۴۰۳ تهران

شرکت ابراهیم با حضور همیشگی خود در نمایشگاه های داخلی و بین المللی متنوع در نقاط مختلف کشور به معرفی مهم ترین دستگاه های خود در زمینه نظافت صنعتی می‌پردازد. ابراهیم به عنوان بزرگترین شرکت و کارخانه نظافت صنعتی در خاورمیانه، هر ساله در نمایشگاه نفت و گاز شرکت می‌کند.

این شرکت در این نمایشگاه به معرفی مهم ترین دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی می‌پردازدو مهم ترین این موارد عبارتند از:

همه این تجهیزات نظافتی در بخش‌های پتروشیمی، نفت و گاز کاربردهای مختلفی دارند و برای جمع‌آوری انواع خاصی از آلاینده‌ها ساخته می‌شوند. شرکت ابراهیم بیش از ۲۵ سال در ارائه جدیدترین و بهترین تجهیزات نظافتی به همراه قطعات تعویض و خدمات این اقلام تخصص دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا