اخبار

حضور شرکت ابراهیم در سی امین نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی

شرکت توسعه صنعتی و نظافتی ابراهیم، برندی پیشرو در زمینه تولید و ارائه محصولات نظافت صنعتی است. این شرکت با استفاده از تجربه و دانش فنی خود، محصولات با کیفیت و منحصر به فردی را برای استفاده در صنایع گوناگون ارائه می کند. این شرکت با هدف معرفی محصولات خود و ارتباط با سایر شرکت و فعالین صنعت آرایش بهداشتی در سی امین نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی حضور دارد.

این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته در کشور است که هر ساله بشرکت های داخلی و خارجی در آن حضور پیدا می کنند. این رویداد، به عنوان یک فرصت برای معرفی محصولات صنعتی برتر در نظر گرفته می شود و محلی برای ایجاد ارتباطات تجاری و همکاری های داخلی و بین المللی است.

اسکرابر صنعتی ارائه شده توسط شرکت ابراهیم

بازدید از غرفه شرکت ابراهیم در نمایشگاه ایران بیوتی

غرفه شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعتی با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت بالا و تکنولوژی های نوین، میزبان بازدیدکنندگان گرامی است. در این غرفه، محصولات متنوعی از جمله اسکرابر ، سوییپر، واترجت و سایر تجهیزات نظافت صنعتی به نمایش گذاشته می‌شود.یکی از ویژگی های برجسته شرکت ابراهیم، عرضه محصولات با استفاده از تکنولوژی های برتر و نوین بود. در این غرفه، تجهیزات پیشرفته و ماشین آلاتی است که برای شستشوی محیط های صنعتی به کار گرفته می شود. نمایشگاه ایران بیوتی فرصتی بی نظیر برای شرکت ها هستند تا ارتباطات جدید ایجاد کنند و با شرکت های دیگر در ارتباط باشند. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ایده ها و ایجاد ارتباطات برای همکاری های آینده فراهم می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا