اخبار

حضور شرکت ابراهیم در نخستین نمایشگاه شستشو و نظافت صنعتی

با توجه به نقش نظافت و پاکیزگی در جوامع بشری در جهت حفظ سلامت فردی و اجتماعی در محیط های صنعتی، تجاری،اداری و مسکونی امروز و افزایش روزافزون نیازهای نظافتی که با استفاده از شیوه های سنتی بیش از پیش افزایش یافته است. شرکت های تولید تجهیزات نظافتی در سراسر جهان را بر آن داشته است تا همگام با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های نظافتی کارآمد را به بازار های جهانی معرفی نمایند که آشنایی افراد در جوامع مختلف با این تجهیزات سبب شد تا همگان به لزوم استفاده از آنها در جهت انجام نظافت بهینه و با کیفیت پی ببرند. اما متاسفانه همچنان لزوم استفاده از تجهیزات مکانیزه ی نظافتی در جهت سودآوری هرچه بیشتر و صرفه ی اقتصادی بالاتر آشکار نگردیده است که این مهم با آشنایی هرچه بیشتر افراد در این عرصه به ارمغان می آید.
البته برگزاری سمینارها و نمایشگاه های تخصصی در عرصه ی نظافت صنعتی ،خدماتی و خانگی هم بی تاثیر نبوده و آشنایی هرچه بیشتر افراد با مواد و دستگاه های مدرن و کارآمد نظافتی را به دنبال داشته است.

بدین منظور جهت آشنایی هر چه بیشتر افراد با تجهیزات مدرن نظافتی نخستین نمایشگاه تخصصی شستشو و نظافت صنعتی با هدف ایجاد تعامل سازنده و معرفی توانمندی ها و آشنایی با قابلیت های فنی و تخصصی فعالان، صنعت گران و تولید کنندگان در این عرصه در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران- بوستان گفتگو درتاریخ ۱۲ الی ۱۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۶برگزار گردید.
شرکت بازرگانی ابراهیم پیشرو در ارائه ی راهکارهای موثر نظافتی و از پیشگامان این صنعت در غرفه ی ۱۷ میزبان علاقمندان بوده و آماده ی همکاری با فعالانی در حوزه های هتلداری، صنعتی، تجاری، اداری و دستگاه های زیربط همچون انواع دستگاه زمین شوی صنعتی ، دستگاه فرش شور و شوینده های فشار قوی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما ارتباط برقرار نموده و مناسب ترین راهکار نظافتی را در جهت دستیابی به اهداف نظافتی خود دریافت نمائید.

نظافت صنعتی
غرفه شرکت ابراهیم در نخستین نمایشگاه شستشو و نظافت صنعتی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا