اخبار

حضور شرکت ابراهیم در دو نمایشگاه همزمان قطعات خودرو و محصولات پروتئینی حلال

به منظور فراهم آوردن زمینه ای مناسب جهت جذب سرمایه، معرفی جدیدترین دستاوردها، توانمندی ها و ظرفیت ها در صنایع مختلف و ایجاد بستری مناسب به منظور توسعه مبادلات و همکاری های بیشتر در بین شرکتهای تولید کننده و واردکننده ایرانی و خارجی همه ساله نمایشگاه های متفاوتی در سطح کشور برگزار می گردد. این بار همزمان دو نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و محصولات پروتئینی حلال در تهران محل دائمی نمایشگاههای بین المللی در تاریخ ۲۲ الی ۲۵ آبانماه سال ۱۳۹۶ با حضور فعالان و صنعتگران در این عرصه بر پا گردیده است. قطعا این دو صنعت نقش بسزایی در اقتصاد کشور ایفا می نمایند و امروزه کارخانه های تولیدی ساخت قطعات خودرو و محصولات پروتئینی حلال با بکارگیری دانش و تکنولوژی روز دنیا و استفاده از تجارب و الگوهای موفق جهانی، توسعه یافته و به پیشرفت های چشم گیری دست پیدا کرده اند.

از آنجا که نظافت امری جدایی ناپذیر از زندگی افراد در جوامع بشری است، انجام نظافت در کارخانه های صنعتی تولید قطعات خودرو و محصولات پروتئینی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که توسیع این محیط های صنعتی امر نظافت را با دشواری های بسیاری همراه نموده است. از سویی دیگر با توجه به حجم بالای کار و فعالیت در این محیط ها، تولید محصولات با ایجاد میزان قابل توجهی ضایعات و آلودگی ها در محیط صورت می گیرد که در صورت عدم مهار آنها، تهدید جدی برای سلامت افراد بوده و از طرفی سطح کیفی محصولات را کاهش می یابد. انتشار آلودگی ها و عدم کنترل آنها در کارخانه های تولید محصولات پروتئینی موجب کاهش کیفیت محصولات تولیدی شده و سلامت محصولات را به خطر می اندازد.

ارائه راهکارها و تجهیزات نظافت صنعتی توسط شرکت ابراهیم

شرکت توسعه صنعتی بازرگانی ابراهیم با ارائه راهکارهایی ارزشمند در جهت ایجاد کیفیت و سهولت در امر نظافت در محیط های وسیع صنعتی با حضور در این دو نمایشگاه طیف وسیعی از تجهیزات نظافت صنعتی همچون اسکرابر یا زمین شوی صنعتی، واترجت صنعتی ( دستگاه آب پاش فشار قوی )، انواع جاروبرقی صنعتی یا مکنده ، سوییپر و تجهیزات نظافتی مدرن و پیشرفته را ارائه می نماید. محصولات شرکت ابراهیم از برترین برند های مطرح جهانی مطابق با نیازهای نظافتی در کارخانه های تولید و ساخت قطعات خودرو و همچنین تولید محصولات پروتئینی قابل عرضه می باشند. این شرکت میزبان علاقمند و صنعتگران بوده و آمادگی خود را در جهت ارائه راهکارهای نوین نظافت صنعتی اعلام می دارد.

نمایشگاه قطعات خودرو و محصولات پروتئینی حلال
غرفه های شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم در نمایشگاه های “محصولات پروتئینی حلال” و “قطعات خودرو”

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا