اخبار

میزبانی شرکت ابراهیم در ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی

توسعه روزافزون صنعت خودرو در کشور و همچنین ارتباط آن با بیش از ۶۰ صنعت دیگر سبب شناسایی صنایع خودرو سازی به عنوان ” لوکوموتیو صنایع ” شده است. در کارخانه های صنعتی ساخت و تولید خودرو و قطعات یدکی آن از فن آوری های مختلف فلزی، شیمیایی، نساجی، شیشه، پلاستیک، الکترومکانیک، متالوژی و بسیاری از صنایع دیگر استفاده می شود. آشنایی با تولید کنندگان خلاق در عرصه تولید قطعات یدکی خودرو و سازندگان اتومبیل و همچنین آشنایی با جدیدترین دستاوردها در این صنعت پر سود از طریق برگزاری نمایشگاه های تخصصی صورت می پذیرد که این امر سبب تشویق و ترغیب تولید کنندگان خودرو و قطعات وابسته به آن می شود. در این راستا نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی از سال۱۳۹۱ با هدف رونمایی از تولیدات ارزشمند داخلی و خارجی جهت آشنایی هر چه بیشتر با این صنعت هر ساله برگزار می شود.

ششمین دوره نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی با حضور فعالان این عرصه از تاریخ ۲۹ شهریور تا ۲ مهر ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گیلان برگزار می‌شود و علاقمندان می توانند با مراجعه به این نمایشگاه با تولیدات روز صنعت خودرو سازی آشنا شوند.

حضور شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم در ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی

با توجه به اهمیت انجام عملیات نظافت و شستشوی باکیفیت در کارخا‌نه‌های فعال در صنعت خودروسازی و لزوم استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافتی همچون همچون اسکرابر ، سوییپر ، واترجت صنعتی ، جاروبرقی صنعتی در این صنایع شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم بعنوان یک شرکت پیشرو در ارائه راهکارهای نوین نظافتی با هدف آشنایی هرچه بیشتر فعالان عرصه خودرو سازی با تجهیزات مدرن نظافتی در این نمایشگاه تخصصی حضور به عمل آورده است .

شرکت ابراهیم مقدم بازدیدکنندگان از ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی را گرامی می دارد و آماده است تا با معرفی طیف گسترده محصولات و تجهیزات نظافتی خود زمینه همکاری هر چه بیشتر با فعالان این عرصه را فراهم نماید.

نمایشگاه تخصصی خودرو
     غرفه شرکت ابراهیم در ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا