اخبار

برپایی همزمان دو نمایشگاه بین المللی “آرد و نان” و “لوازم خانگی” با حضور شرکت ابراهیم

هدف از برگزاری نمایشگاه ها، ایجاد فرصت جهت معرفی جدیدترین دستاوردها و محصولات و همچنین آشنایی هر چه بیشتر با فن آوری های تخصصی به منظور انعقاد قراردادهای همکاری می باشد که پیشرفت ها و توسعه فعالیت های اقتصادی واحد های تجاری را به دنبال دارد. از سویی دیگر نمایشگاه زمینه ای را جهت ارزیابی و شناخت نیازهای مشتریان و افراد جامعه فراهم می آورد که این خود تاثیر چشم گیری در هدفمند نمودن فعالیت ها در هر یک از حوزه های صنعتی، تجاری، اقتصادی و فرهنگی می باشد.

برگزاری همزمان دو نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه بین المللی تهران در تاریخ ۲ الی ۵ آذرماه سال ۱۳۹۶ میزبان دو نمایشگاه پر طرفدار می باشد. یکی از این نمایشگاه ها با عنوان ” صنعت آرد و نان ” می باشد. با توجه به اینکه نان در کشور ما قوت غالب افراد جامعه است، بهبود و ارتقای کیفیت نان و پیروی از استاندارد های جهانی نقش بسزایی در سلامت افراد جامعه ایفا می نماید. لذا این نمایشگاه بستر مفیدی جهت استاندارد سازی فعالیت های تولیدی در صنعت آرد و نان را فراهم می آورد و فعالان اقتصادی در این عرصه با شرکت در نمایشگاه آرد و نان با برترین تولیدکنندگان تجهیزات، ماشین آلات و محصولات وابسته آشنا شده و زمینه همکاری های هر چه بیشتر برای ایشان فراهم می آید.

دیگر نمایشگاه برگزار شده در تاریخ ۲ تا ۵ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران، نمایشگاه لوازم خانگی می باشد که ویترینی جهت معرفی هر چه بیشتر محصولات برتر بوده و کمک به ارتقا درآمدهای ارزی و توسعه صادرات هدفمند می نماید. علاقمندان می توانند با حضور در این نمایشگاه با برترین کارخانجات و برندهای تولید لوازم خانگی آشناشده و افراد جامعه می توانند کارآمد ترین محصولات را مطابق با نیازهای خود انتخاب و خریداری نمایند.

حضور شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم

با توجه به حساسیت کیفیت تولیدات در دو صنعت کارا و فعال آرد و نان و لوازم خانگی لزوم نظافت موثر و بهینه بیش از پیش قابل درک می باشد. شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم پیشرو در ارائه تجهیزات مدرن نظافتی همچون دستگاه های اسکرابر یا زمین شوی صنعتی، واترجت صنعتی، جاروبرقی صنعتی، سوییپر و تجهیزاتی در این دو نمایشگاه حضور به عمل آورده و آمادگی خود را جهت همکاری با فعالان و صنعتگران اعلام می نماید.

نمایشگاه بین المللی
غرفه شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی آرد و نان و لوازم خانگی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا