اخبار

معرفی جاروبرقی مخصوص جمع آوری فیوم جوشکاری

جوشکاری قوسی با گاز محافظ فرآیندی است که موادی چون مس، نیکل و فولاد را بطور دائم به هم متصل می نماید. این فرآیند که در صنایع مختلف کاربرد دارد، به همراه خود ذرات و گاز های مضری را ایجاد می نماید. عدم جمع آوری این ذرات، سلامت افراد و ایمنی محیط زیست را به خطر می اندازد. روش قدیمی جلوگیری از خطرات این ذرات، استفاده از سیستم تصفیه و فیلتراسیون مرکزی می باشد که کارایی مطلوب را نداشته و در اکثر اوقات هزینه بالایی تحمیل می نماید. امروزه بعضی از شرکت های ارائه دهنده دستگاه های نظافتی، جارو برقی های کار آمدی مخصوص جمع آوری این ذرات طراحی کرده اند.

جاروبرقی ۳۰۱ Torch

جاروبرقی صنعتی مناسب جمع آوری فیوم جوشکاریشرکت دلفین، ارائه دهنده جارو برقی ها صنعتی، برای جمع آوری فیوم و دوده های ناشی از جوشکاری، دستگاهی را با نام ۳۰۱ Torch عرضه نموده است. این دستگاه برای جمع آوری ذرات ریز سمی چون کروم، منگنز، مس و ارسنیک و دوده هایی که سلامت جوشکار را به خطر می اندازند، ساخته شده است. جاروبرقی ۳۰۱ Torch قبل از اینکه ذرات و گاز ها فرصت انتشار در محیط را پیدا کنند، آن ها را مکش می نماید. این مکنده در ابعاد کوچکی طراحی شده و به آسانی قابل استفاده و جابجایی می باشد. عملکرد این جاروبرقی ها، طبق یک سنسور تشخیص آلودگی می باشد. به محض انتشار ذرات ریز و گازها، دستگاه بطور خودکار روشن شده و به انجام عملیات می پردازد. چند ثانیه بعد از پایان فعالیت جوشکار نیز جارو برقی بطور خودکار خاموش می شود.

مزایای استفاده از جارو برقی ۳۰۱ Torch

جارو برقی ۳۰۱ Torch بطور ویژه جهت مکش ذرات سمی و خطرناک ناشی از فرآیند جوشکاری تولید شده است. این مکنده با مکش سریع ذرات، سلامت جوشکار را حفظ نموده و هوای محیط را پاکسازی می نماید. در ادامه به مزایای عمده این دستگاه اشاره شده است.

جاروبرقی صنعتی جوشگاری

۱- مجهز به سنسور قوی تشخیص آلودگی برای جلوگیری از انتشار ذرات سمی
۲- سهولت استفاده از دستگاه در جمع آوری فیوم

۳- سطح صدای پایین

۴- جابجایی آسان و ایمن به دلیل ساختار جمع و جور و چرخ های ترمز دار

۵- بدنه مقاوم و تمام استیل

۶- صرفه جویی در انرژی به دلیل بهره مندی از سیستم روشن/خاموش خودکار

۷- تطابق سنسور با هر نوع فرآیند جوشکاری از نوع میگ مگ یا جوشکاری قوسی با گاز محافظ

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا