اخبار

آغاز همکاری گروه Wrennalls با Columbus

Wrennalls یک گروه مشاوره جهت امور نظافتی است. این گروه جهت همکاری با یک شرکت آلمانی که اساس کار آن تولید ماشین های نظافتی است، یعنی Columbus که تولید کننده ماشین های نظافتی است، به تفاهم رسیدند. Columbus بخشی از یک گروه بزرگتر با نام Staehle است. Staehle یک تجارت خانوادگی است که سودی در حدود ۷۵ میلیون یورو داشته است. دفتر اصلی این شرکت در شهر اشتوتگارت واقع شده است که کار آن بر مبنای طراحی و تولید محدوده وسیعی از اسکرابر ها، برس های تک دیسک وجاروبرقی های آب و خاک برای تمامی محیط ها می باشد.
Gustav Staehle برای اولین یک جاروبرقی را که مناسب سطوح سخت بود در سال ۱۹۲۶ طراحی و توسعه داد و اولین طرح آن ناشی از نزدیکی به مشتری و بازار بود. بنابراین Columbus کار خود را با تولید آغاز نمود. امروزه، شرکت با استفاده از نوآوری ها توانسته به نحو مطلوبی پاسخگوی نیاز مشتریان در سراسر جهان باشد. Columbus بر اساس محدوده وسیع بیش از ۶۰ محصول کاربردی، نظافت موثر و کارایی را مهیا می سازد. Columbus توانسته دستگاه هایی تولید نماید که دستگاه های تک دیسک قابلیت سازگاری با تجهیزات مدرن را داشته باشد. به طور مثال، کف شوی برقی یا باتری دار طراحی فشرده و کاربری آسانی دارد. کفشوی های جدید بسیار چابک هستند، و اسکرابر دستی با موتور محرکه و بدون آن، اسکرابر سرنشین دار، جدید ترین محصول با سیستم چرخش روشن و خاموش برای برس ها و نگهدارنده پد می باشد.
Wrennalls در سال ۱۹۸۵ با رویکرد انجام خدمات نظافتی با کیفیت و مقرون به صرفه، برای عموم مردم و همچنین امور صنعتی شمال غرب اروپا تاسیس شد. شرکت بر مبنای دو اصل بنا شده است: ۱-مشتری ۲-استفاده از آخرین تکنولوژی ها. امروزه این شرکت با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها و تکنیک ها موجب استاندارد های بالای خدمات و نگهداری از قالی، قالیچه، مبل و سطوح می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا