اخبار

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث ۱۴۰۲، رویدادی بزرگ در حوزه دستاوردهای تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت است. فعالان این صنعت با هدف معرفی آخرین دستاوردهای خود در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۲ در روزهای ششم تا نهم خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌الملی تهران برگزار می‌شود این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تبادلات علمی و فناوری در حوزه تجهیزات پزشکی در تهران است. این نمایشگاه، بیست و چهارمین دوره برکذاری ایران هلث به شمار می‌رود.

شرکت ابراهیم نیز در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث، به روال سابق، حضور داشته است. در غرفه  شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم محصولاتی مانند اسکرابر ضد باکتریال، مکنده صنعتی و واترجت که مناسب برای استفاده در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی است معرفی می‌شود. فعالان صنعت پزشکی و علاقه‌مندان به این دستگاه‌ها می‌توانند از در تاریخ برگزاری نمایشگاه با مراجعه به سالن ۳۸ از غرفه ابراهیم بازدید کرده و در جریان روند این غرفه قرار بگیرند.

حضور شرکت ابراهیم در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران هلث

حضور شرکت ابراهیم در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران هلث

در نمایشگاه بین المللی ایران هلث غرفه شرکت ابراهیم مجموعه‌ای از محصولات متنوع شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت و سایر تجهیزات نظافت صنعتی به نمایش گذاشته می‌شوند. یکی از ویژگی‌های برجسته شرکت ابراهیم، عرضه محصولات با استفاده از تکنولوژی‌های برتر و نوآورانه است. در این غرفه، تجهیزات پیشرفته و ماشین‌آلاتی به کار گرفته می‌شوند که برای شستشوی محیط‌های بهداشتی استفاده می‌شوند. نمایشگاه ایران هلث فرصتی بی‌نظیر برای سایر شرکت‌ها فراهم می‌کند تا ارتباطات جدیدی برقرار کنند. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات، ایده‌ها و ایجاد ارتباطات برای همکاری‌های آینده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا