مقالات آموزشی

اهمیت استفاده از رایحه خوشبوکننده فصل برای محیط مجموعه های تفریحی

در حال حاضر انواع مختلفی از خوشبو کننده ها، عطرها و اسانس های هوا وجود دارد. ظرفیت تولید رایحه‌ای خوب، تازه و مطبوع در فضا یکی از مهمترین مزایای استفاده از این تجهیزات و انواع خوشبوکننده است. خوشبو کننده های اتوماتیک موجود در محل کار میتوانند روحیه شما را تقویت کرده، هوا را تمیز و سلامت تیم را ارتقا دهند.

مانند سایر معیارهای انتخاب خوشبوکننده مناسب، انتخاب رایحه مناسب برای فصل نیز بسیار مهم است. اما چگونه می توان یک رایحه را بر اساس فصل سال انتخاب کرد؟ در دنیای گسترده اما پیچیده خوشبوکننده ها، رایحه های بی شماری برای انتخاب وجود دارد. ناگفته نماند که یافتن اسانس و دستگاه خوشبوکننده هوا که مکمل فضای انتخابی شما باشد در این جهان پهناور فرآیند ساده ای نیست. ملاحظات متعددی وجود دارد که باید در نظر داشت. توجه به فصل یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب رایحه ایده آل است. به این معنی است که هنگام خرید اسانس خوشبوکننده خود باید فصل ها را با دقت در نظر بگیرید.

در میان اسانس ها و رایحه های مورد استفاده در خوشبو کننده های هوا، تنوع گسترده و انبوهی از ویژگی های مفید وجود دارد. از این عطرها و اسانس ها می توان برای رایحه درمانی و همچنین برای بهبود خلق و خو و کیفیت هوا استفاده کرد. استفاده از خوشبو کننده‌ هوا در مغازه ها و بطور کلی مجموعه های تفریحی نه تنها باعث افزایش رایحه و از بین بردن بوهای نامطلوب می‌شود، بلکه تأثیر مفیدی بر خلق و خوی افراد دارد و محیط کاری شاد و پویا را تقویت می‌کند.

انتخاب عطرهای فصلی برای محیط مجموعه های تفریحی

یکی از مواردی که در خرید عطر و اسانس های فصلی باید به آن توجه کرد فصل است. ممکن است بدانید که توانایی پخش عطر به طور قابل توجهی تحت تأثیر دمای هوا است. به عنوان مثال، هوای گرم بوی عطر را افزایش می دهد در حالی که هوای سرد تبخیر عطر را چالش برانگیزتر می کند. انتخاب بهترین عطر برای فصول مختلف مستلزم شناخت این موضوع است.

استفاده از عطری که منایب روزهای گرم تابستان است، در هوای سرد سال ، نه تنها شما را جذاب جلوه نمی دهد، بلکه به اطرافیانتان حس و عطر خوبی ارائه نمی دهد. این مشابه پوشیدن لباس تابستانی در زمستان است که ظاهری دوست داشتنی به شما نمی دهد. همچنین ناراحت کننده نیز خواهد بود.

تاثیر خوشبوکننده در رضایتمندی مشتری

انتخاب عطر مناسب فصل بهار

نماد شروع جدید بهار است. زمستان سخت به پایان رسیده است و اکنون شهر کمی آفتاب و هوای پاک را تجربه خواهد کرد. شروع شکوفه دادن گل با رشد جوانه های درختان، محیط پر جنب و جوش تر می شود. رایحه شما باید این تغییرات را منعکس کند. ترکیبات هوی ادو پرفیوم برای آب و هوای بهاری مناسب نیستند، اما رایحه‌های آرام‌بخشی که روح را تقویت می‌کنند مناسب هستند. در این فصل، رایحه‌های ملایم‌تری مانند گل‌ها، مرکبات یا آب دریا را انتخاب کنید.

اسانس مناسب فصل تابستان

وقتی صحبت از عطرهای تابستانی می شود، رایحه های میوه ای و گلی فوق العاده هستند زیرا تابستان فصلی آفتابی و دلپذیر  است. از آنجایی که ترکیب عطرهای مختلف بسیار ساده است، طیف گسترده ای از رایحه های تابستانی وجود دارد.
ادو پرفیوم به دلیل استفاده از روغن های پایه بیشتر در فرمولاسیون آن، برای این فصل نامناسب است. توصیه می شود در این زمان از سال از ادو تویلت استفاده کنید زیرا روزهای گرم باعث می شود عطرها سریعتر تبخیر شوند.

اسانس های تابستانی در این فصل گرم سال شامل هلو، تمشک و گل پرتقال است. وقتی به دنبال بوی تابستانی هستید، رایحه های ملایم و تک رایحه مانند وانیل و یاس را در نظر بگیرید. نرخ تبخیر متفاوت هر نت در ترکیب عطر ممکن است باعث ایجاد بوی کاملاً مخلوط شود.

انتخاب رایحه مناسب برای پاییز

آخر تابستان است. درختان بیرون بیشتر نارنجی هستند تا سبز و دمای هوا کمی سرد است. اگرچه ممکن است فصل پاییز به اندازه فصل بهار شاد و پرنشاط نباشد، اما گرما و حال و هوای پست و خاکی آن آن را از فصول دیگر متمایز می کند. شما می خواهید عطر شما مکمل رنگ های عمیق و غنی فصل باشد. رنگ ها قهوه ای، قرمز و نارنجی هستند. به جای رایحه های تابستانی و تند به دنبال رایحه های گرم و آرامش بخش باشید. برای این فصل، با بوهای تند خداحافظی کنید و به جای آن رایحه های لطیف مرکبات یا گلی مانند چوب سدر، کهربا و یاس را انتخاب کنید.

عطر مناسب زمستان

تضاد بین کسی که عطرها را می شناسد و کسی که فقظ از آنها را استفاده میکند، در زمستان بیشتر مشهود است. بوها در طول روزهای سرد زمستان به تدریج اثر خود را از دست می دهند. برای فصل زمستان، با رایحه های سبک و گذرا خداحافظی کنید و از رایحه های شرقی، چوبی و مشک دار استقبال کنید. اسانس های خارق العاده زیادی برای زمستان از جمله سدر، چوب صندل، وانیل، دارچین و هل وجود دارد.

نکات حائز اهمیت انتخاب دستگاه خوشبو کننده هوا

هنگام انتخاب دستگاه خوشبوکننده مناسب و ایده آل باید اندازه فضا را در نظر گرفت. نیازهای پوشش دستگاه با وسعت منطقه افزایش می یابد. ارتفاع سقف، تعداد دفعات تهویه هوای اطراف، مانند باز و بسته شدن در و پنجره و…، همگی می توانند عوامل مهمی در انتخاب دستگاه رایحه افشان مناسب باشند.

کیفیت یک خوشبو کننده هوای مناسب بسته به محیط اطراف و خواسته های کاربران متفاوت است، اما به طور کلی، ویژگی های زیر یک خوشبو کننده هوا عالی را تعریف می کند:

  • قابلیت تنظیم میزان مصرف اسانس پاشیده شده با طراحی قابل نصب روی دیوار
  • اندازه مناسب و حداقل نیاز به فضا
  • قابلیت تعویض اسانس در زمان دلخواه کاربر
  • مخزن قابل شستشو
  • پتانسیل کنترل از راه دور
  • جمله صفحه نمایش برای نمایش تنظیمات
  • و…

تاثیر کاربرد رایحه فصلی در رضایتمندی مشتری

استفاده از رایحه مناسب برای محیط اطراف برای ایجاد آرامش برای مصرف کنندگان، نشاط و تقویت انرژی مثبت در افراد، نه تنها بهره وری کارکنان، بعنوان بخشی از راهنمای نظافت ساختمان اداری ، رضایت مشتری را نیز افزایش میدهد. در مناطق پر رفت و آمد مانند ادارات و مراکز خرید، یا اماکن تفریحی اولویت دادن به رضایت مشتری بسیار مهم است.

در مراکز تجاری و اداری، جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان میتواند به طرز چشمگیری موجب افزایش سودآوری شرکت شود.

در محیط های حرفه ای و تجاری، تجهیزات و دستگاه های خوشبو کننده هوا میتواند به سرعت رایحه مورد نظر را پخش کرده و با استفاده از فناوری معاصر، مدت زمان رایحه و عطر را در منطقه به میزان قابل توجهی افزایش دهد. هر دو سازمان بزرگ و کوچک می توانند از استفاده از خوشبو کننده هوای خودکار سود زیادی ببرند.

به لطف طراحی و ساخت متنوع، اکنون می توان از خوشبو کننده های هوای اتوماتیک در طیف وسیعی از تنظیمات استفاده کرد. اثربخشی و دامنه عملکرد دستگاه های خوشبو کننده تحت تأثیر تنوع آن ها است. با این حال، همه آنها از نظر اثربخشی و کیفیت یکسان هستند و همه آنها به سرعت بو را از بین می برند. شما میتوانید انواع دستگاه های خوشبوکننده را از شرکت ابراهیم خریداری نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا