مقالات آموزشی

دستگاه خوشبو کننده مغازه، خرید خوشبوکننده بوتیک

مراکز تجاری و پاساژ ها از جمله مکان های شلوغ و پر رفت و آمد هستند که روزانه پذیرای تعداد زیادی از افراد می باشند. این رفت و آمد های پیوسته در چنین مکان هایی باعث ایجاد انواع آلودگی در محیط شده و نیازمند نظافت پیوسته و مرتب است که این نظافت می تواند ابعاد گسترده ای داشته باشد. علاوه بر وجود آلودگی ها می توان به ایجاد بوی نامطبوع در این مکان ها به خصوص در روز های گرم تابستان اشاره کرد. استفاده از دستگاه خوشبو کننده مغازه و بوتیک می تواند روش منحصر بفردی در این مکان ها باشد. بوی نامطبوع تهویه هوا را با مشکل رو به رو کرده و ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد. معمولا همه افراد به دنبال مکان هایی هستند که علاوه بر ارائه کالایی مرغوب محیطی آرامش بخش داشته باشد تا بتوانند از با خیالی آسوده، از خرید خود لذت ببرند.

بوی نامطبوع در مراکز تجاری می تواند حس منفی را در مراجعه کنندگان ایجاد کند و سبب کاهش مراجعه کنندگان به این محیط ها شود. به همین دلیل لازم است صاحبان مراکز و فروشندگان فکری برای از بین بردن این بوی نامطبوع کنند. بهترین روش می تواند استفاده از خوشبو کننده مغازه و بوتیک باشد. دستگاه خوشبو کننده مغازه و فروشگاه با ایجاد بوی مطبوع می تواند بوی نامطبوع محیط را از بین ببرد و حس خوبی را به مراجعه کنندگان القا کند.

راهکارهای از بین بردن بوی نامطبوع

چه در محیط خانه و چه در محیط کار، از لحاظ روانشناختی استفاده از رایحه مطبوع و خوش بو کننده هوا می تواند بر ذهن انسان ها تاثیر مثبت گذاشته و در محیط هایی مانند مغازه ها، پاساژ ها و مراکز خرید حس خرید خوب را برای مراجعه کنندگان پدید می آورد و از این طریق می تواند مانند یک بازاریابی قوی برای چنین مکان هایی عمل کند. بنابراین لازم است در این محیط ها به دنبال پیدا کردن راهکار هایی برای از بین بردن بوی نامطبوع باشیم. در این جا به ارائه یک راهکار مناسب می پردازیم و آن هم استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوای منزل یا عطر افشان در پاساژ و فروشگاه است. دستگاه های خوشبو کننده در انواع و اقسام مختلف و در اندازه ها و ظرفیت های متفاوت به بازار ارائه می شوند و می توان متناسب با محیط خود یکی از آن ها را انتخاب نمود.

عملکرد خوشبو کننده بوتیک و مغازه

بهتر است در انتخاب پخش کننده رایحه پاساژ و فروشگاه به این نکته توجه داشت که رایحه مناسب برای چنین مکان هایی رایحه گرم و شیرین خواهد بود و علت این موضوع را می توان تجمع زیاد در این مکان ها دانست. بوی شیرین بر بوهای دیگر غالب می باشد و به راحتی می تواند بوهای نامطبوع در مراکز تجاری را از بین ببرد. بنابراین بهتر است قبل از اقدام به خرید دستگاه پخش رایحه پاساژ و فروشگاه با ویژگی هایی که هر یک از آن ها دارند و میزان پوشش دهی آن ها آشنا شد.

دستگاه خوشبو کننده بوتیک و مغازه چگونه عمل می کند؟

برای این که بتوان از خوشبو کننده پاساژ و فروشگاه استفاده کرد لازم است ابتدا به تهیه دستگاه مناسب اقدام نمود. در واقع دستگاهی که بتواند رایحه خوش را در محیط های شلوغ و وسیع پراکنده کند دستگاه خوشبو کننده هوا نامیده می شود. این دستگاه ها به دلیل تفاوت در متراژ هر محیط در انواع مختلفی به بازار ارائه می شوند که رایج ترین دسته بندی در این حوزه عطر افشان های دستی و خوشبو کننده های اتوماتیک هستند و باید متناسب با محیط مورد نظر یکی از آن را انتخاب نمود. برای مثال ابتدا باید وسعت فضا در نظر گرفته شود و سپس میزان رفت و آمدها. دستگاه عطر افشان پاساژ و فروشگاه با توجه به وسعت فضا مورد استفاده طراحی شده است و اگر برای یک محیط با وسعت بالا از دستگاه های کم برد استفاده شود قطعا نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد به همین دلیل بزرگ ترین دستگاه برای چنین محیط هایی در نظر گرفته شده و اگر به سیستم های هواساز متصل گردند با کمترین تعداد دستگاه فضای وسیعی خوشبو خواهد شد.

مطالعه این مطلب را از دست ندهید !
جذب مشتری بیشتر و ایجاد رایحه سازمانی با دستگاه خوشبو کننده هوا

دستگاه های پخش کننده رایحه اتوماتیک یا برقی به گونه ای طراحی شده اند که می توان سرعت انتشار آن و فاصله زمانی هر انتشار را تعیین نمود. این تنظیمات هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک می باشد. در بخش هایی که دسترسی به دستگاه خوشبو کننده بوتیک و مغازه وجود ندارد و یا دسترسی دشوار است، می توان از نوع اتوماتیک آن استفاده نمود. این نوع از دستگاه خوشبو کننده مغازه و بوتیک به وسیله ریموت کنترل می شود و مشکل عدم دسترسی را از بین می برد. در هنگام نصب دستگاه خوشبو کننده مغازه و بوتیک به این نکته توجه کنید که محل نصب باید دور از در، سیستم تهویه و یا هواکش کولر باشد تا بتواند کارایی لازم را داشته باشد. در نهایت اگر بخواهیم دو ویژگی بارز این دستگاه ها را بیان کنیم باید به سرعت انتشار رایحه و مساحت تحت پوشش آن اشاره کنیم. بسیاری از دستگاه های خوشبو کننده بوتیک و مغازه می توانند در مدت زمان کوتاهی مثلا در مدت ۴ دقیقه مساحتی به وسعت ۳۰۰ الی ۴۰۰ متر را تحت پوشش قرار دهند.

.جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید خوشبو کننده هوا مغازه با شماره تلفن ۸۷۱۸۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید

کاربرد خوشبو کننده مغازه و فروشگاه

با توجه به مواردی که گفته شد تا حدودی کارکرد های خوشبو کننده مغازه و فروشگاه مشخص شد و با توجه به این مطالب می توانیم عمده ترین کاربرد این خوشبو کننده ها را از بین بردن بوی نامطبوع در مکان های شلوغ مانند پاساژ ها، فروشگاه ها و یا مراکز خرید دانست. در واقع این عطر افشان ها به خنثی کردن بوهای نامطبوع در محیط کمک می کنند. اما کاربردهای این نوع خوشبو کننده ها به همین مورد ختم نمی شود و می توان طیف گسترده ای را برای کاربرد آن در نظر گرفت که همین کاربرد های مختلف سبب تمایل صاحبان پاساژها و مراکز خرید به استفاده از آن شده است. مزیت های بهره مندی از دستگاه های خوشبو کننده هوا صنعتی در مجتمع های تجاری و مراکز خرید عبارت اند از :

۱- این خوشبو کننده ها با اشاعه بوی خوش، حس طراوت و تازگی را در محیط پاساژ ها و فروشگاه ها به وجود می آورند.

۲- بوی خوش در چنین محیط هایی باعث جلب توجه مشتری شده و جذب مشتری بیشتر را به دنبال دارد.

۳- استفاده از خوشبو کننده مغازه و فروشگاه باعث حضور بیشتر مشتری در مرکز خرید شده و همین موضوع می تواند سبب افزایش درآمد صاحبان مشاغل شود.

کاربرد خوشبو کننده مغازه و فروشگاه

مناسب ترین دستگاه خوشبو کننده مغازه

برای استفاده از خوشبو کننده هوا در پاساژ، مغازه ها و فروشگاه ابتدا باید دستگاه مناسبی تهیه شود. در واقع خوشبو کننده هوا دستگاهی ای است که می تواند اسانس ها را حتی در مناطق بزرگ و شلوغ پخش کند. به دلیل تفاوت در مساحت محیط های مختلف، این دستگاه ها در ابعاد مختلف در بازار ارائه می شوند. یکی از متداول ترین دستگاه ها در این زمینه بکارگیری خوشبو کننده های اتوماتیک است که مدل آن بر اساس مساحت محیط مورد نظر انتخاب می شود. برای مثال ابتدا اندازه محیط و سپس میزان تردد افراد را در نظر بگیرید. اگر از دستگاه هایی با برد کم برای فضاهای بزرگ استفاده کنید، رایحه افشانی به خوبی انجام نمی شود. بنابراین می توان از دستگاه خوشبو کننده بوتیک مانند EA500 و EA5000 برای این منظور استفاده کرد. تفاوت این دو دستگاه با هم در میزان مساحت پوشش دهی آنها است. دستگاه خوشبو کننده هوا اتوماتیک مدل EA5000 مناسب برای محیطی با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع می باشد. در صورتی که دستگاه خوشبو کننده هوا تجاری مدل EA500  مناسب برای محیطی با مساحت ۲۰۰ متر مربع است.

مطالب مرتبط

۴ دیدگاه

    1. سلام دوست گرامی
      دستگاه خوشبو کننده در مدل های مختلفی ارائه شده اند که با توجه به مساحت و نوع محیط انتخاب دستگاه صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا