اخبار

حضور شرکت ابراهیم در بیستمین نمایشگاه IranHealth

با توجه به رشد صنعت پزشکی و اهمیت این صنعت مهم در رشد سطح کیفیت مراکز بهداشتی، طبق سنوات گذشته امسال نیز از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶، بیستمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت ایران هلث IranHealth دایر است. فعالان و علاقمندان در این زمینه می توانند با حضور در این نمایشگاه از آخرین دستاورد های صنعت پزشکی ایران دیدن فرمایند.

ویژگی های بیستمین نمایشگاه IranHealth

این نمایشگاه علاوه بر بازدید کنندگان برای شرکت کنندگان نیز مزایای بسیاری دارد:

تعامل مستقیم مدیران شرکت های دولتی و خصوص مرتبط با پزشکی، با مشتریان، شناخت رقبا و برنامه ریزی برای سبقت گیری از آن ها و پیشرفت دانش علمی، دیدار شرکت های ایرانی با شرکای خارجی و در جریان علم روز دنیا قرار گرفتن و… همه و همه از مهم ترین مزایای برگزاری این نمایشگاه می باشد.

شرکت ابراهیم نیز طبق سنوات گذشته با حضور فعال خود در نمایشگاه بین المللی ایران هلث، به ارائه خدمات به شرکت های فعال در زمینه پزشکی و علاقمندان پرداخته است. دستگاه هایی که شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم در بیستمین نمایشگاه ایران هلث ارائه کرده است شامل موارد زیر است:

معرفی محصولات نظافت بیمارستانی شرکت ابراهیم در نمایشگاه IranHealth

دستگاه اسکرابر بیمارستانی یا کف شوی صنعتی ایرانی آنتی باکتریال که بهترین وسیله برای شستشوی سطوح هموار در مراکز بهداشتی است و تضمین می کند که پس از ۳روز استفاده ۹۹.۹ درصد میکروب ها را از بین ببرد، دستگاه مکنده صنعتی، بخارشوی صنعتی و دستگاه واترجت که همگی از دستگاه های نظافت صنعتی موثر در نظافت مراکز بهداشتی می باشند.

مکان غرفه ابراهیم در بیستمین نمایشگاه IranHealth : محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن ۳۵، بخش آلمان، غرفه شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم

این نمایشگاه از ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ منتظر دیدار همه علاقمندان و فعالان در زمینه تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، دارویی، آزمایشگاهی و خدمات سلامت هستیم تا بتوانیم با ارائه خدمات در رشد و توسعه این صنعت نقش کوچکی را ایفا کنیم.

ایران هلث 20
ایران هلث ۹۶

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا