اخبار

حضور کمپانی دلفین در نمایشگاه صنایع غذایی ایتالیا در سال ۲۰۱۶

کمپانی ایتالیایی دلفین یکی از تولید کنندگان برتر دستگاه های جاروبرقی صنعتی یا مکنده صنعتی در سطح جهانی می باشد. بکارگیری جاروبرقی صنعتی به عنوان یکی از ابزارهای کارآمد نظافتی در هر کسب و کاری ضروری بوده و این کمپانی مطابق با نیاز های مشتریان خود و با استفاده از ایده های نوآورانه کادر طراحان حرفه ای طیف گسترده ای از دستگاه های جاروبرقی صنعتی را عرضه نموده است. کمپانی Delfin به جهت معرفی جدیدترین دستاوردهای خود در عرصه های متفاوت صنعتی و رویارویی با مشکلات فعالان صنعتی در اقصی نقاط جهان علاوه بر تبلیغات گسترده محیطی، در نمایشگاه های مرتبط بسیاری نیز حضور به عمل می آورد. یکی از نمایشگاه های پیش رو در کشور ایتالیا، نمایشگاه صنایع غذایی می باشد. شرکت کنندگان در این نمایشگاه تخصصی عمدتا در زمینه ارائه مواد اولیه، دستگاه های فرآوری و ساخت محصولات غذایی، بسته بندی و حمل و نقل فعالیت می نمایند. این نمایشگاه تخصصی از سال ۱۹۳۹ در شهر پارما در کشور ایتالیا برگزار گردیده است.


اهمیت بکارگیری تجهیزات نظافت صنعتی در صنایع غذایی

فعالان در عرصه تولید و عرضه مواد غذایی به منظور جلوگیری از آلودگی محصولات همواره موظف به رعایت اصول بهداشتی می باشند. در این راستا در خط تولید محصولات غذایی انواع راهکارهای نظافتی جهت کاهش اتلاف مواد اولیه و کنترل کیفی محصولات قابل عرضه از انواع تجهیزات نظافت صنعتی استفاده می شود. با توجه به توان نظافتی بالای این تجهیزات همواره بهداشت محیط در این مکان ها حفظ می گردد. کمپانی دلفین ایتالیا با ارائه جاروبرقی های صنعتی قدرتمند با قابلیت های متفاوت امکانات بسیاری را فراهم نموده است. بدین منظور این تجهیزات در بسیاری از کارخانه تولید مواد غذایی مفید و کارآمد می باشد.

محصولات قابل عرضه توسط کمپانی دلفین در نمایشگاه مواد غذایی

کمپانی دلفین ایتالیا مدل های متنوعی از دستگاه های جاروبرقی صنعتی شامل مکنده های مرکزی، ضد انفجار و انتقال مواد را به نمایشگاه آورده است. این دستگاه ها به دلیل برخورداری از قدرت مکش بالا، سیستم های فیلتراسیون هوشمند همواره سطح بهداشت محیط را ارتقا بخشیده و از خطرات ناشی از انتشار آلودگی ها در بخش های متفاوت کارخانه جلوگیری به عمل می آورد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا