اخبار

فناوری جدید شرکت ایستبوال در راستای ضدعفونی سطوح داخلی و خارجی خودرو

شرکت ایستوبال در راستای پاکیزگی سطح داخلی و خارجی وسیله های نقلیه با توجه به پروتکل های جدید برای ضدعفونی سطح در دوران کووید-۱۹، فن آوری های جدیدی را برای کارواش خودکار خود معرفی کرده است.
این شرکت در راستای نظافت و ضدعفونی سطوح بدون آسیب رسیدن به آن ها و همینطور بی خطر بودن برای انسان ها فناوری جدیدی را توسعه داده است.

ضدعفونی محیط داخلی خودرو

ضد عفونی سطوح داخلی توسط یک سمپاش دستی انجام می گردد که ماده ضدعفونی کننده را در تمام محیط داخلی خودرو پخش می کند، از این سمپاش می توان برای ضد عفونی محیط خارجی خودرو نیز بهره گرفت.
علاوه بر سمپاش این شرکت با تولید تجهیزات تولید اوزون در هشت دقیقه، وسیله نقلیه را با پراکنده کردن اوزون از طریق دستگاه تهویه هوا خودرو ضدعفونی می کند، نکته قابل توجه دیگر از بین رفتن بوی ناخوشایند توسط اوزون است.



از بین بردن ویروس در محیط خارجی وسیله نقلیه

شرکت ایستوبال یک وسیله قوس مانند خودکار ساخته است که متشکل از چندین سمپاش بوده، در هنگام عبور خودرو محصول ویروس کش(بیوسیدال) را به تمامی نقاط خودرو اسپری می کند. قوس ویروس کش در هنگام عبور وسیله نقلیه با بهره گیری از سنسور های فوتوسل متوجه خودرو شده و شروع به اسپری کردن محلول می کند. این قوس برای ضدعفونی وسایل نقلیه ای تا ارتفاع ۲/۸ متر مناسب است و در روز قابلیت ضدعفونی حدود ۱۰۰۰ وسیله نقلیه  در روز را دارد.

شرکت ایستوبال این قوس خودکار را برای ضد عفونی وسایل نقلیه تجاری همانند اتوبوس، ماشین های آتش نشانی، تریلر های یخچال دار، مدیریت پسماند و راه آهن(قطار های زیر زمینی و زمینی) به بازار عرضه می کند. همچنین این شرکت برای به حداقل رساندن آلودگی یک محصول شوینده مخصوص برس مدل های M’START و M’NEX22 را معرفی نموده است که با انتقال بین ماشین های شستشوی خودرو و وسایل نقلیه از آلودگی جلوگیری می کند.تعداد زیادی از افراد علاقه مند شده اند که از این ایده جدید شستشو برای ضدعفونی وسیله نقلیه خود بهره بگیرند، اولین نمونه های اولیه این محصول در اسپانیا در حال تست است. و به زودی شاهد وارد شدن این محصول به بازار خواهیم شد.

ویدیو های کارواش اتوماتیک:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا