اخبار

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۱ اردیبهشت ماه

شرکت ها و مجموعه های ارائه دهنده محصولات شوینده و پاک کننده های صنعتی در سال های اخیر دستاورد های بزرگی در زمینه ارائه محصولات نظافتی و بهداشتی مواجه ارائه داده اند. نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۱ به این مجموعه ها و شرکت ها فرصتی برای معرفی و ارائه این محصولات شوینده و پاک کننده های صنعتی داده است. نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۱ با هدف معرفی محصولات شوینده و پاک کننده صنعتی و تجهیزات مختلف نظافت صنعتی و تجهیزات مکانیزه شوینده صنعنیفعالیت میکند. در این نمایشگاه، شرکت ها و مجموعه های بزرگ بسیاری محصولات و دستاورد های خود را در زمینه مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی، آرایشی و بهداشتی به معرض نمایش و معرفی میگذارند. این نمایشگاه که هر ساله با حضور گسترده شرکت های مطرح خارجی و داخلی از جمله شرکت ابراهیم برگزار میگردد، فرصت مناسبی را جهت برقراری ارتباط مستقیم مصرف کننده با تولید کننده محصولات بوده و بستر مناسبی برای معرفی محصولات به مجموعه ها و صنایع مختلف است.

معرفی محصولات شوینده شرکت ابراهیم در نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۱

مجموعه ابراهیم با سابقه فعالیت سی ساله در زمینه ارائه تجهیزات نظافت مکانیزه و مواد شوینده مرتبط با این حوزه بزرگترین فعال حوزه نظافت صنعتی در ایران محسوب شده و در نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۱ مشارکت خواهد داشت. شرکت ابراهیم با تکیه بر توان نیروی داخلی و تولید محصولات شوینده ایرانی با کیفیت به ارائه محصولات رقابتی و قابل مقایسه با مواد شوینده خارجی پرداخته است. حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه ایران بیوتی موقعیت مطلوبی برای اشتراک تجربه فعالیت در زمینه نظافت مکانیزه صنعتی، تجهیزات و مواد شوینده و فرصتی برای عقد قرارداد مجموعه های تجاری و صنعتی جهت بهره مندی از تجهیزات و دستگاه ها و شوینده های صنعتی ارائه شده توسط این مجموعه است.

محصولات با کیفیت و خدمات برتر نظافتی ایرانی و تولید داخل از اصلی ترین اهداف مجموعه ابراهیم است و نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی ۱۴۰۱ فرصت مناسبی برای معرفی محصولات و آشنایی سایر شرکت ها با محصولات و تجهیزات مکانیزه نظافت ارائه شده توسط شرکت ابراهیم خواهد بود. از این رو این شرکت در نمایشگاه به معرفی انواع محصولات شوینده و ضدعفونی کننده صنعتی در این نمایشگاه خواهد پرداخت.

نمایشگاه ایران بیوتی 1401

انواع شوینده های صنعتی

استفاده از انواع شوینده های صنعتی در موارد مختلف نظافت مجموعه های تجاری و صنایع میتواند با ارتقا کیفیت نظافت، در بالا بردن سطح سلامت و بهداشت مجموعه ها تاثیر گذاری بسزایی داشته باشد. انواع مواد شوینده مانند انواع جرم زدا ها و چربی زدا ها، واکس ها و براق کننده ها، شوینده های فرش و موکت و ضدعفونی کننده ها و انواع حلال چربی صنعتی در موارد مختلف نظافت مجموعه های اداری، تجاری، خدماتی و صنعتی به همراه دستگاه های نظافت مکانیزه مانند انواع زمین شوی صنعتی و دستگاه های کارواش صنعتی یا پولیشر قابل استفاده خواهند بود.

با آشنایی با مواد شوینده مناسب در نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۱ و استفاده از آنها در دستگاه های نظافتی جهت برطرف نمودن آلودگی ها میتواند از بروز آسیب در سطوح جلوگیری نموده و در کاهش زمان و هزینه لازم برای نظافت نیز تاثیر گذار باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا